دستگاه جوش غلطکی ارزان

دستگاه جوش غلطکی ارزان یکی از دستگاه های مخصوص جوشکاری است، که در ایران تولید شده است، این دستگاه جوش نقطه ای مجزا را در یک ردیف از طریق الکترودی که در حال چرخش هست بوجود می آورد.این محصول؛ در کشور ایران با بهترین کیفیت و با تکنولوژی جدید روز دنیا تولید و به بازار عرضه می شود. . همچنین تولید  کنندگان دستگاه جوش غلطکی را به کشور های دیگر نیز صادر می کنند. تا نیاز کشور های دیگر به این ابزار نیز بر طرف شود و برای کشور ما کسب درآمد نیز شود. چرا که، با صادرات تولید کنندگان به سایر کشور ها سود قابل توجهی را برای کشور کسب می کنند.

 

انواع جوشکاری غلطکی را نام ببرید؟

  • جوشکاری نقطه ای غلطکی (با فواصل جوشکاری نشده نسبتاً بزرگ بین دکمه ها)
  • جوشکاری نقطه ای غلطکی تقویت شده (با فواصل جوشکاری نشده کوچک)
  • جوشکاری درزی نشت ناپذیر(دکمه های جوش سوار بر هم)

در این فرآیند اغلب دو الکترود دایره ای شکل غلطکی برای اعمال جریان،نیرو و خنک کردن فلزکار مورد استفاده قرار می گیرند.

الکترود غلطکی:

هنگامی که از دو الکترود غلطکی استفاده می شود، یک یا هر دو غلطک ها از طریق اعمال نیروی مستقیم به محور یا از طریق اعمال نیرو به سطح خارجی آنها به حرکت درمی آیند. در  فرآیند دستگاه جوش غلطکی می توان ؛از الکترودهایی با اشکال دیگر نیز استفاده نکرد. مثلا از ترکیب یکالکترود غلطکی و الکترود میله ای سطح یا از یک سیستم تغذیه سیم مس درون شیاری روی غلطک های استفاده می شود. همچنین الکترود غلطکی ممکن است در حین فرآیند ،جوش چرخشی مداوم و یا متناوب داشته باشد.

مزایای دستگاه جوش غلطکی:

  • عدم پاشش
  • عدم استفاده از گاز محافظ
  • عدم استفاده از فیلر

برای خرید و تهیه دستگاه جوش غلطکی در ایران می توانید؛ از طریق نمایندگی ها یا وب سایت های اینترنتی اقدام به خرید این محصول نمایید. خرید از طریق وب سایت های اینترنتی به خاطر، مستقیم بودن ارتباط تولید کننده با مصرف کننده، برای مشتریان بسیار ارزان قیمت و با صرفه می باشد. خریدار می تواند با کمترین هزینه، با کیفیت ترین محصول را تهیه کند. خرید اینترنتی به دلیل بدون واسطه بودن ،مزایای زیادی برای خریدار به ارمغان می آورد. می توان به مهمترین مزایای آن خرید آسان و راحت اشاره کرد. از مزایای دیگر خرید اینترنتی، می توان به: جلوگیری از اتلاف وقت و هزینه اضافی، جلوگیری از آلودگی هوا و ترافیک، ارسال رایگان به تمام نقاط ایران و قابل تعویض بودن کالا اشاره کرد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.