دستگاه جوش فرونیوس

دستگاه جوش فرونیوس با توجه به اینکه یکی از مطرح ترین برند های دستگاه جوشکاری در دنیا می باشد،به طبع در داخل ایران نیز متقاضیان زیادی را دارد.امروزه دستگاه های جوش با کیفیت به عنوان یکی از بهترین و برترین محصولات تولید شده در زمینه و عرصه ی صنعت آهن و فلزات به شمار می روند. چنانجه تمایل به داشتن اطلاعات و نیز مایل به دانستن جدیدترین محصولات این برند هستید،با ما همراه باشید.

مزایای جوشکاری با دستگاه جوش فرونیوس

  •  در این عملیات كيفيت جوش نهایی افزايش پیدا می کند و در صرفه انرژي صرفه‌جويي می گردد.علاوه بر این، جوشكاري با اينورترها فاقد هرگونه آلودگي صوتي می باشد.
  •  قابلیت کنترل سریع ویژگی های دینامیکی در شرایط متفاوت و پایداری پارامترهای جوشکاری
  •  جوشکاری با دستگاه جوش اینورتر دارای راندمان و ضریب قدرت بسیار بالا می باشد.
  •  توانایی حمل و نقل و انبارداری ساده و راحت
  •  پایداری در فرآیند جوش‌کاری به علت ایجاد قوس یکنواخت

راهنمای انتخاب دستگاه جوش فرونیوس

دستگاه های جوشکاری عالی بایستی از قدرت کاربرد و مشخصات قابل قبولی برخوردار باشد تا بتواند موقع جوش کاری به خوبی آهن فلزات را به خود متصل کنند. برای اینکه بهترین تصمیم را وقت خرید بتوانید بگیرید، بهتر است از افرادی که دارای تجربه و آشنایی خوبی به این کالا ها را دارا می باشند، کمک و مشاوره بخواهید.

اکثر مردم ایران با توجه به اطلاعات مهمی که نسبت به میزان سود و فعالیت رشته ی ساخت دستگاه های جوشکاری بدست آورده اند و به همین دلیل از آگاهی های خوبی راجب  این دستگاه ها برخوردار می باشند . لذا نبایستی ایننکته  را هم فراموش کرد که در این بین ممکن است افرادی هم وجود داشته باشد که از تجربه ی مناسبی برخوردار نیستند و ما به همین علت برای این افراد موضوعات زیادی را مورد بررسی و گفت و گو قرار خواهیم داد.
با توجه به تنوع سلیقه و درخواست های مشتریان و خریداران گرامی که باعث شده است متولیان موجود در صنایع جوش، اقدام به تولید انواع دستگاه جوشکاری نموده اند.

فروش دستگاه جوش فرونیوس در ایران

دستگاه جوشکاری اینورتر نوعی دستگاه جوش می باشد که منبع تغذیه آن توانایی به فراهم آوردن جریان بالا جوشکاری را دارد . دستگاه جوشکاری فرونیوس اینورتر با کمک گرفتن از یک سری ریکتیفایر و سوئیچ حالت جامد جریان متناوب ۶۰​​ هرتز (AC) برق ورودی را به جریان (DC) خروجی تبدیل می کند . میزان جریان خروجی و ولتاژ قابل کنترل است و در طول عملیات جوشکاری توسط نرم افزار های کامپیوتری کنترل می گردد. دستگاه جوشکاری اینورتر فرونیوس به طرز قابل توجهی سبک تر از دستگاه های دیگر است.
چنانچه تمایل به گرفتن مشاوره و اطلاعات دیگر درباره این محصول هستید،با کارشناسان ما ارتباط گرفته و محصول مورد نظر خود را بررسی و پس از تایید سفارش دهید.
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.