دستگاه جوش فورجینگ

دستگاه جوش فورجینگ جهت اتصال سر به سر میلگرد ها به کار می رود.با توجه به گسترش فعالیت های ساختمانی،این دستگاه با اقبال زیادی از طرف خریداران مواجه شده است.دستگاه جوش فورجینگ یکی از کالا های پرکاربرد در جوشکاری می باشد که با گاز استیلن کار می کند.به طرزی که قسمتی که می خواهد جوش شود در دمایی پایین تر از دمای ذوب فلز واقع می شود. حرارت لازم برای رسیدن دمای فلز به دمایی مشابه دمای ذوب خود از سوختن اکسی استیلن و اکسیژن به دست می آید‌.

ویژگی های دستگاه جوش فورجینگ

  • کسب مجوز  از مرکز تحقیقات ساختمان مسکن
    دارای تاییدیه از سازمان نظام مهندسی ساختمان
    نیاز به برق ۳ فاز دستگاه در پروژه ندارد
    آموزش عملی و تئوری جوشکاری ، تعمیرات و نگهداری و اپراتوری رایگان
    صدور گواهینامه بین المللی جوشکاری برای صاحب دستگاه
    کم حجم و قابل حمل و نقل کردن دستگاه در پروژه

عملکرد دستگاه جوش فورجینگ

دستگاه جوشکاری فورجینگ میلگرد یکی از دستگاه های جوشکاری می باشد که به منظور اتصال میلگرد ها به یکدیگر به طور مناسب و با سرعت کافی استفاده می گردد. همان طور که ذکر شد این انرژی را از سوخت گاز اکسی استیلن و اکسیژن به دست می آورد.سرعت در انجام جوش دادن و راحت تر انجام شدن کار هم از مزیت های دیگر  این دستگاه می باشد.

از این محصول کاربردی در کارهای زیاد و مهمی مثل سد سازی، مترو، پل سازی و .‌.. استفاده می گردد.این دستگاه دما را تا دمای ذوب فلز بالا نمی برد. به همین دلیل فاز آن را جامد در نظر می گیرند.یکی از مزایای دستگاه جوش فورجینگ کاهش مصرف انرژی می باشد.به دلیل اینکه بدون رسیدن فلز به دمای ذوبش جوش می خورد.

متعلقات دستگاه جوش فورجینگ

  • گیره نگهدارنده
  • اره
  • کپسول های گاز
  • سیلندر هیدرولیک
  • یونیت هیدرولیک
  • مشعل
  • نازل

بزرگترین فروشگاه دستگاه جوش فورجینگ

فروشگاه دستگاه جوشکاری فورجینگ با اتصالات مکانیکی متفاوت یک مرکز معتبر فروش این محصول است. این مجموعه توانسته است با دادن انواع مختلف این دستگاه ها قدم موثری را در بخش رفع نیاز های صنعتی و اتصالات بردارد. خریداران محترم با رفتن به سایت می توانند از کالا های ارائه شده در این مرکز بازدید نموده و برای خرید ثبت سفارش کنند. این سایت فعالیت خود را تحت نظارت اتحادیه مربوطه انجام می دهد.شایان ذکر است که قیمت های ارائه شده از صرفه اقتصادی بسیار خوبی برخوردار هستند. این مجموعه آماده دریافت سفارشات به طور عمده می باشد و کاملاً واضح است که سفارش عمده این دستگاه ها برای تولیدکنندگان و صنعتگران مقرون به صرفه و اقتصادی می باشد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.