دستگاه جوش لیزری جدید

دستگاه جوش لیزری جدید که از به روز ترین تکنولوژی ساخت بهره مند می باشد، توسط پاور جوش در این مرکز ارائه می گردد. دستگاه جوش لیزری جدید و با کیفیتی عالی در این مجموعه و با حذف تمامی واسطه ها به انجام می رسد. به جهت متصل کردن فلزاتی که جنس و نقطه ذوب آنها نسبت به هم متفاوت می باشند، یا به نوعی غیر هم جنس هستند، از دستگاه جوش لیزری استفاده می گردد. این نمونه دستگاه بدون استفاده از سیم پر کن کار خود را  به نحوی عالی انجام می دهد.

ویژگی های منحصر به فرد دستگاه جوش لیزری جدید

  • هزینه کم، عملکرد منعطف، بازدهی و کیفیت بالا
  • جوشکاری راحت و آسان
  • اتصال به هد اختصاصی جوشکاری لیزری
  • ساختار بهینه‌ی کابین دستگاه (منعطف و استفاده آسان)
  • عدم نیاز به متخصص
  • افزایش سرعت دستگاه جوش لیزر فایبر جدید
  • حذف موارد پرداخت و پولیش کاری

مشخصه های اصلی دستگاه جوش لیزری جدید

دستگاه های جوشکاری لیزری فایبر به علت داشتن برخی مشخصه ها، مانند داشتن حرارت ورودی کم، دقت زیاد و قابل کنترل بودن، برای جوشکاری های حساس مناسب به نظر می آیند. از این نوع دستگاه ها به منظور اتصال دادن فلزات مختلف مثل ورق های فولادی نازک استفاده می شود. این دستگاه های جوشکاری ویژگی هایی دارد که ممکن است باعث شود که استفاده از این دستگاه های فایبری به جهت جوشکاری های حساس، عالی به نظر بیاید.

عرضه مستقیم دستگاه جوش لیزری جدید در تهران

با دستگاه جوش لیزری فایبر جدید می‌ توانید روش‌های متفاوتی از جمله جوش عمودی، موازی و بخیه را انجام دهید. این محصول استفاده گسترده‌ای در صنایعی مثل IT، تجهیزات پزشکی، تجهیزات ارتباطی، هوافضا، هدایای صنایع‌ دستی، ساخت تجهیزات (ماشین‌آلات، باتری و آسانسور)، تولید لوازم‌خانگی، ابزارآلات، چرخ‌ دنده‌ها، کشتی‌سازی و سایر صنایع دارد.

این محصول در انواع متفاوتی تولید شده است که یکی از انواع پر استفاده آن دستگاه جوشکاری لیزری قوی می باشد. این محصول کارایی های فراوانی دارد و توسط مشتریان مختلف به خاطر استفاده در زمینه های متنوعی خریداری می شود. این مشتریان عزیز در هنگام خرید فاکتورهای مختلفی را برای انتخاب کالای مورد نظر خود از ذهن می گذرانند.فروش دستگاه جوش لیزری قوی و با کیفیتی عالی در این مرکز و با حذف تمامی واسطه ها به انجام می رسد.به منظور متصل نمودن فلزاتی که جنس و نقطه ذوب آنها نسبت به هم متفاوت می باشند، یا به نوعی غیر هم جنس هستند، از دستگاه جوشکاری لیزری استفاده می شود.

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.