دستگاه جوش پرقدرت

دستگاه جوش پرقدرت و استانداردی که بتواند عملیات جوشکاری را در چرخه عملکردی مناسب و با مصرف بهینه انجام دهد،می تواند یک گزینه بسیار عالی برای خرید باشد.دستگاه جوش پر قدرت ایرانی با بهترین عملکرد و مناسب ترین قیمت در این مرکز ارائه می شود.دستگاه جوش پر قدرت ایرانی  از جمله عالی ترین دستگاه های عملیات های جوشکاری می باشد.موارد استفاده این دستگاه ها عموما صنعتی و نیمه صنعتی می باشد.

ویژگی های فنی دستگاه جوش پرقدرت

  • ابعاد و سایز مناسب بمنظور نگهداری و حمل و نقل ساده
  • مجهز به دو عدد ولوم تنظیم آمپر خروجی و تنظیم Arc Force
  • توانایی در پیش نمایش جریان جوشکاری و تنظیم خطی بسیار عالی
  • دارای مدار محافظ از دستگاه در مقابل افزایش بیش از حد دما و جریان
  • جریان خروجی یکنواخت و پایدار جهت جوشکاری های حساس و تحت آزمایش
  •  بهره مند بودن از قوسی پایدار، آرام و یکنواخت در جوشکاری
  • توان و ضریب قدرت بسیار خوب
  • مصرف انرژی بسیار پایین و صرفه‌جویی مناسب در مصرف برق

مشخصات دستگاه جوش ایرانی پرقدرت

این دستگاه جوشکاری که از قدرت مناسبی برخوردار هست،  توانایی تثبیت قوس حتی در نوسانات ولتاژ را دارد.در بعضی از این محصولات ریموت کنترل نیز تعبیه شده است.یکی از ویژگی های این دستگاه ها،طراحی سبک و کم حجم است که توانایی حمل و نقل این دستگاه را آسان ساخته است.انواع الکترود های سلولزی و روتیلی با این دستگاه سازگارند.سیستم ضد چسبندگی نیز در این دستگاه ها مشاهده می گردد.

خرید دستگاه جوش پرقدرت ساخت ایران

با توجه به سختی های و ساختار دستگاه جوش پرقدرت ایرانی،این کالا توانسته در امر صادرات نیز به ورود میلیون ها دلار ارز به داخل ایران نقشی اساسی را ایفا کند.این مرکز با فعالیت موثر خود ، بازارهای جهانی را به خود معطوف ساخته است.کارخانه های صنعتی فعال در زمینه جوشکاری،تولیدات خوبی در زمینه دستگاه جوش های با آمپر بالا دارند.در مقایسه با دستگاه های خارجی،دستگاه های جوش تولید داخل ارزان تر می باشد و همچنین همان کیفیت دستگاه خارجی را ارائه می نمایند.

در این بین مجموعه پاور جوش سعی بر نمایش بهترین کیفیت و تحویل سریع و آسان این دستگاه ها به هر کجا که شما هستید،دارد. تیم پشتیبانی پاورجوش ما آماده انتقال اطلاعات فنی و شرایط فروش به شما مشتریان و خریداران گرامی هستند.

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.