دستگاه جوش ۶۰۰ آمپر ایرانی

دستگاه جوش ۶۰۰ آمپر ایرانی با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت در این سایت ارائه می گردد.دستگاه جوش ۶۰۰ آمپر ایرانی  از جمله بهترین دستگاه های جوش می باشد.موارد استفاده این دستگاه ها عمدتا صنعتی و نیمه صنعتی می باشد. در وهله اول ممکن است تصور کنید که دستگاه جوش ۶۰۰ آمپر حتما می بایستی سنگین باشد.اما این دستگاه های جوش به صورت اینورتر و قابل حمل می باشند.بیشترین کاربرد آنها برای ساخت اسکلت های فلزی سبک و سنگین می باشد.قدرت بالای دستگاه بهمراه  قوس یکنواخت و عدم پاشش زیاد،یک جوشکاری لذت بخش را به ارمغان می آورد.

مزایای دستگاه جوش ۶۰۰ آمپر اینورتری

۱٫ قابلیت حمل و نقل و انبارداری ساده و آسان
۲٫ سبک، کم حجم و قدرتمند
۳٫ توانایی دستیابی به بالاترین سطح کیفیت جوش
۴٫ قابلیت جوشکاری با انواع مختلف الکترودهای سلولزی، رتیلی و قلیایی
۵٫ کاهش تأثیرات منفی نوسانات ولتاژهای ورودی و حفاظت در برابر جریان اضافی
۶٫ توانایی کنترل سریع مشخصات دینامیکی در شرایط مختلف و پایداری پارامترهای جوشکاری
۷٫ بهره مند بودن از قوسی پایدار، آرام و یکنواخت در جوشکاری
۸٫ توان و ضریب قدرت بسیار بالا
۹٫ مصرف انرژی بسیار کم و صرفه‌جویی عالی در مصرف برق

ویژگی های خاص دستگاه جوش ۶۰۰ آمپر

  • خروجی واقعی ۵۰۰ آمپر
  • قابلیت نصب بر روی ژنراتور
  • قابلیت نصب ریموت کنترل وایرلس و مکانیکی
  • توانایی جوش DC TIG (آرگون) به صورت لیفت آرک
  • قابلیت پیش نمایش جریان جوشکاری به صورت دیجیتال
  • قابلیت ذوب الکترودهای قطر ۳ ، ۴ و ۵ و گوج تا ۵۰۰ آمپر
  • توانایی کارکرد در تایم های طولانی و پروژه های سنگین صنعتی و خدماتی
  • قابلیت تنظیم کردن جریان خروجی به صورت خطی با دقتی فوق العاده

مشخصات دستگاه جوش ۶۰۰ آمپر

در صنایعی همچون پالایشگاه ها،نفت و گاز،سازه های فلزی سبک و سنگین کاربرد دارد.در صورتی که از جریان برق شهر استفاده شود،۳۸۰ ولت در مدار قابل استفاده است.

این دستگاه های جوش قابلیت تثبیت قوس حتی در نوسانات ولتاژ را دارا می باشند.در برخی از آنها ریموت کنترل نیز تعبیه شده است.یکی از مشخصات این دستگاه ها،طراحی سبک و کم حجم است که قابلیت حمل و نقل این دستگاه را ساده ساخته است.انواع الکترود های سلولزی و روتیلی با این دستگاه سازگارند.سیستم ضد چسبندگی نیز در این دستگاه ها مشاهده می شود.

مرکز تولید انواع دستگاه جوش ۶۰۰

همیشه تولید کنندگان دستگاه های جوشکاری ایرانی ،انواع مختلفی را در مراکز تولید در حال تولید می باشد . همواره تولید کنندگان سعی دارند تا این محصول را با بهترین مواد اولیه تولید کنند تا در کسب رضایت خریداران موفق عمل کنند.همچنین بتواند این کالای عالی و اعلا را در بازار داخل و حتی بازار های خارجی نیز به فروش برسانند.
یکی از اصلی ترین دغدغه هایی که یک تولید کننده دارد این است که دستگاهی را که تولید می کند را در مدت زمان کمی به فروش بگذارد تا بتواند هرچه زودتر به سود خود دست یابد . همواره به بهای اولیه خود برسد تا بتواند مجددا دست به تولید بیشتر بزند.

مطابق آخرین اطلاعاتی که بدست ما رسیده است، بیان گر افزایش میزان عرضه و فروش دستگاه جوش ۳ فاز ۶۰۰ آمپر قوی در طی سال و ماه های گذشته می باشد. شما تولید کنندگان گرامی اگر به دنبال دریافت مشتری و مراجعه کنندگان بیشتری هستید، بهتر است میزان فروش محصولات خود را افزایش بدهید که این امر می تواند با مناسب بودن بهای تمام شده محصول حاصل گردد.

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.