دستگاه نقطه جوش ۳۵ کاوا

دستگاه نقطه جوش ۳۵ کاوا که تولید شده توسط یکی از شرکت های سازنده داخلی می باشد، توسط این مرکز عرضه می گردد. دستگاه نقطه جوش ثابت رومیزی دستگاه هایی است که جهت جوشکاری نقطه ای مورد استفاده قرار می گیرد. چرا که امروزه افرادی که می‌خواهند از دستگاه‌ های به منظور جوشکاری استفاده کنند به دنبال آن هستند که در عین کیفیت جوشکاری و مقاومت آن نسبت به ضربه هم چنین روش کار بسیار زودتر و با سرعت بیشتری انجام شود که این نمونه دستگاه‌ ها مورد انتخابی خوبی می باشد.

مشخصه های دستگاه نقطه جوش

  • از کیفیت ساخت بالایی برخوردار می باشد.
  • سیستم کارکرد این دستگاه نقطه جوش به طور دستی می باشد.
  • دارای  تایمر جوش است.
  • دارای ماژول برنامه ریزی الکترونیکی
  • این دستگاه سبک و قدرتمند می باشد.
  • قدرت و ظرافت جوشکاری بی نظیر می باشد

کیفیت دستگاه نقطه جوش ۳۵ کاوا

کیفیت هر یک از شرکت های سازنده این نوع دستگاه ها با یک دیگر متفاوت می باشد. به دلیل این که قطعات استفاده شده در هر سازنده ای متفاوت می باشد. کشور ایران در این حوزه ثابت کرده است، می تواند انواع دستگاه های نقطه جوش را به تولید برساند. افراد زیادی در سراسر دنیا هستند که در این حوزه از دستگاه هایی که در ایران به تولید رسیده استفاده می کنند. دستگاه جوش طلا به صورت نقطه ای یکی از محبوب ترین نوع این دستگاه ها می باشد.

مرکز فروش دستگاه نقطه جوش ۳۵ کاوا در تهران

به منظور خرید دستگاه نقطه جوش می توان به مرکز فروش های مجاز که این گونه محصولات را با کیفیت بالا تولید می کنند و وارد بازار می‌کنند، مراجعه کرد. چرا که این نمایندگی ها محصولات خود را دارای شماره ثبت و همچنین گارانتی تعویض می باشد که این ویژگی باعث وجه تمایز این نوع دستگاه ها با مدل های تقلبی موجود در بازار شده است و می توان در صورت وجود مشکل نسبت به تعویض این گونه دستگاه ها اقدام کرد.

دستگاه نقطه جوش رومیزی ۳۵ کاوا به این صورت است که توسط پایه های مخصوص فک شده و در یک جا ثابت قرار می‌گیرد ولی الکترودهای این دستگاه دارای سیم های بسیار بلند می باشد که می‌توان حتی برای قسمت‌ های دورتر نیز از این دستگاه استفاده کرد. در واقع وزن دستگاه های نقطه جوش ثابت بسیار زیاد نمی باشد و کمی نسبت به نمونه های دستی سنگین تر هستند اما حمل این گونه دستگاه ها نیز بسیار راحت و آسان است.

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.