سازنده دستگاه جوش ژئوممبران ورق نازک

بدون شک در اطراف شما اجسام آهنی بسیاری وجود دارد که اجزای آن با جوش به هم متصل شده اند اما در گذشته نمی توانستند قطعات آهنی را به هم جوش بزنند. بنابراین کاربرد آن نیز محدود بود.

با گذشت زمان و پیشرفت علم انسان ها توانستند دستگاه جوش بسازند و به وسیله آن قطعات آهن را به هم متصل کنند.

امروزه علاوه بر آهن فلزات مختلف را با دستگاه های خاصی به هم جوش می زنند که دستگاه جوش ژئوممبران یکی از این دستگاه هاست.

سازنده دستگاه جوش ژئوممبران ورق نازک

خصوصیات دستگاه جوش ژئوممبران ورق نازک

خصوصیات دستگاه جوش ژئوممبران ورق نازک ورق های ژئوممبرا ورق های خاصی هستند که امروزه در ساخت استخر، تونل، جاده سازی، پروژه های عمرانی و همچنین کار های کشاورزی کاربرد دارد اما این ورق را نمی توان با دستگاه جوش آهن به هم متصل کرد بلکه باید از دستگاه جوش مخصوص آن استفاده کرد این ورق ها در اندازه ها و ضخامت های مختلف تولید شده و در محلی که قرار است استفاده شود آن ها را به هم جوش می زنند مهمترین مشکل این دستگاه جوش این است که به موتور برق نیاز دارد و کار در داخل استخری قدری مشکل است.

پرس کردن ورق های ژئوممبران به هم باعث استحکام و مقاومت هر چه بیشتر آن ها می شود.

دستگاه جوش پلی اتیلن برای اتصال لوله های پلی اتیلن کاربرد دارد که در دو نوع فیوژن و الکتروفیوژن تولید می شود و بر اساس نوع، اندازه و ضخامت لوله در جا های مختلفی به کار می روند.

فیوژن: نام دیگر این دستگاه جوش، اتصال لب به لب است پر کاربرد ترین نوع دستگاه جوش پلی اتیلن است و در ۲۵ نوع مختلف تولید می شود که هر کدام کاربرد خاص خود را دارند.

آخرین قیمت دستگاه جوش پلی اتیلن

آخرین قیمت دستگاه جوش پلی اتیلن چه عواملی بر قیمت دستگاه جوش اثر می گذارند و باعث می شوند که قیمت آن افزایش و یا کاهش پیدا کند؟

  • کیفیت محصول مهمترین عامل موثر بر قیمت دستگاه جوش است و هر چه کیفیت آن افزایش یابد به همان نسبت قیمت آن بالا می رود و باید پول بیشتری را بابت آن بپردازیم. 
  • میزان کاربرد دستگاه تاثیر به سزایی بر قیمت محصول می گذارد و هر چه کاربرد یک دستگاه جوش بیشتر باشد قیمت آن نیز بالا تر می رود. برای مثال دستگاه جوش فیوژن قیمت نسبتا بالاتری دارد.
  • چون برخی از قطعات این دستگاه جوش از سایر کشور ها خریداری شده و وارد کشور می شود به شدت تحت تاثیر نوسانات ارزی است و هر ساله قیمت آن تغییر می کند.

تمام‌ پارامتر های بالا در قیمت نهایی دستگاه جوش تاثیر دارند و باید به آن ها توجه شود.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.