سفارش دستگاه جوشکاری ۵۰۰ آمپر

سفارش دستگاه جوشکاری ۵۰۰ آمپر به راحتی و از طریق ارتباط و ثبت سفارش با کارشناسان پاور جوش قابل انجام می باشد. قیمت دستگاه جوشکاری ۵۰۰ آمپر متغیر است و با توجه به محاسن و مشخصات فنی محصول، تعیین می شود.  این دستگاه ها به صورت اینورتر و سبک و قابل حمل می باشند. اصلی ترین کارایی آنها به منظور ساخت اسکلت های فلزی سبک و سنگین می باشد.

ویژگی ها و موارد استفاده دستگاه جوشکاری ۵۰۰ آمپر

برای صنعت سبک و سنگین ، نصب انواع اسکلت های صنعتی از جنس فولاد و تعمیرات بدنه های فلزی و غیره مناسب می باشد. در این دستگاه جوشکاری از مدولاتور پهنای پالسی دقیق (PMW ) همراه با سیستم های کنترل حلقوی بسته استفاده شده است . این دستگاه مجهز به سیستم های حفاظتی اضافه ولتاژ، اضافه جریان و اضافه گرمایی می باشد .

محاسن استفاده از دستگاه جوشکاری ۵۰۰ آمپر

  •  قابلیت جوشکاری انواع الکترود تا قطر ۵ میلیمتر
  • این سیستم دارای خروجی DC بوده که توسط جدیدترین تکولوژی اینورتر خروجی بسیار دقیق و قوی را در اختیار اپراتور قرار می دهد.
  • با سیستم هوا، خنک می شود.
  • وزن پایین و ابعاد بسیار عالی برای کاربری
  • اینورتر و مصرف برق بسیار کم با خروجی بسیار دقیق
  • دارای دو ولووم جریان و ARC FORCE و نمایشگر

مرکز فروشگاهی عرضه دستگاه جوشکاری ۵۰۰ آمپر

قیمت ارزانترین دستگاه جوشکاری سه فاز ۵۰۰ آمپر در این سایت بسیار مقرون به صرفه است، این قیمت‌ها به دلیل نرخ عمده فروشی که دارد بسیار ارزان تر از قیمت های موجود در سطح بازار است.

خرید فوق العاده ارزان ترین دستگاه جوشکاری ۵۰۰ آمپر از طریق این سایت با تخفیفات فوق العاده ای که ما برای شما در نظر گرفته ایم ممکن شده است. در این خرید فوق العاده شما از یک تخفیفات با ارزشی بهره مند می شوید که ما آن را در فروش فوق العاده اعمال کرده ایم و شما برای بهره مندی از چنین تخفیفاتی باید این محصول با کیفیت را از طریق همین سایت که در آن هستید خریداری کنید، این تخفیف که در این فروش فوق‌العاده اعمال می‌ گردد . به دلیل قیمت‌های عمده فروشی است و به عبارت دیگر از آنجایی که نسبت به خرده‌فروشی مزایای زیادی دارد قیمت ها بسیار کاهش یافته است.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.