سفارش دستگاه جوش نقطه ای ۵۰۰

سفارش دستگاه جوش نقطه ای  ۵۰۰ از این مرکز و با مشاوره رایگان و تخصصی صورت می پذیرد.دستگاه جوشکاری نقطه ای باتری ۵۰۰ یکی از بهترین دستگاه های جوشکاری می باشد که کارایی های فراوانی در جوشکاری دارد. این دستگاه ها دارای سرعت بالا در جوشکاری می باشند و با جریان های مختلفی می توانند کار کنند. این دستگاه ها در اندازه ها و ابعاد مختلفی طراحی و ساخته می شوند.

ویژگی های دستگاه جوش نقطه ای ۵۰۰

دستگاه جوشکاری نقطه ای ۵۰۰ باتری دستگاهی می باشد که برای متصل نمودن چند باتری و جوش پلیت نیکل دو سر باتریها کارایی دارد. به جوشکاری و اتصال باتری ها به یکدیگر پک زدن باتری میگویند .دستگاه نقطه جوش باتری  ساخت شرکت های داخلی بوده و از کیفیت مطلوب و گارانتی یک ساله نیز بهره مند می باشد.

  • وزن تقریبی
    ۵۰۰۰ کیلوگرم
  • ابعاد
    ۳۰*۳۵*۳۰ سانتی متر
  • منبع انرژی
    الکتریکی
  • نوع جوش
    نقطه ای RSW
  • شیوه جوشکاری
    نقطه جوش مخصوص باتری و ورق نیکل
  • حداکثر جریان
    ۷۰۰ آمپر
  • میزان ولتاژ ورودی
    ۲۲۰ ولت

خرید دستگاه جوش نقطه ای کوچک

هر کالایی که در بازار وجود دارد از عیب ها و مزایایی برخوردار است. ولی این نوع دستگاه جوشکاری از مزایای بیش تری در بین دیگران برخوردار می باشد و صادرات نیز نقشی اساسی را ایفا می کند. به نوعی که این محصول  از اهمیت بسیاری برخوردار می باشد. تاجر ها  رابط بین الملل در سراسر بازار های خارجی می باشند که این کالا را به تمام نقاط جهان صادر می کنند. مشتریان از این دستگاه اعلام رضایت کرده اند. زیرا بسیار دستگاه پر کاربردی می باشد. فروشگاه دستگاه جوشکاری در بازار های داخلی و جهانی نمایان می باشد و می توان به سهولت به فروشگاه ها مراجعه کرد و خرید خود را به راحتی انجام دهید. اصلی ترین موردی که وجود دارد، این است که سفارش از فروشگاه، باعث تخفیفاتی نیز می شود.

بررسی دستگاه جوش نقطه ای ۵۰۰ باتری

این دستگاه های جوشکاری در صنایع متعددی کاربرد دارند. این دستگاه ها برای جوشکاری دادن های ظریف و حساس بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند. دستگاه جوشکاری نقطه ای ۵۰۰ به کمک جریان برق کار می کند. نکته حائز اهمیت در استفاده از این دستگاه ها این است که بایستی چندین باتری را به صورت های مختلف کنار یکدیگر قرار داد و از دستگاه جوش نقطه ای برای اتصال و جوش دادن سر باتری ها نیز می توان استفاده کرد . این دستگاه ها با سایر دستگاه های جوشکاری متفاوت هستند و این موضوع این است که به کمک باتری کار می کنند. به این ترتیب که چندین باتری با ولتاژ های متفاوت را در کنار هم قرار می دهند و آن را به کمک چسب یا کش کنار یکدیگر محکم می کنند و با استفاده از تغییراتی تبدیل به دستگاه جوشکاری نقطه ای می کنند.

فروشگاه دستگاه جوشکاری باتری

فروشگاه دستگاه جوشکاری باتری در تهران به عنوان یک حوزه  فعال صنعتی انواع مختلف دستگاه های جوشکاری را با قیمتی بسیار عالی ارائه کرده است. مشتریان گرامی می توانند با مراجعه به سایت پاورجوش  از انواع این محصول دیدن نموده و جهت خرید اقدام نمایند.این مجموعه معتبر صنعتی آماده دریافت سفارشات به صورت عمده می باشد . کاملا واضح است که سفارش عمده از این کالا،از صرفه اقتصادی بسیار عالی برخوردار می باشد.

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.