سفارش دستگاه جوش ۲۰۰ آمپر زیرپودری اینورتری

دستگاه جوش ۲۰۰ آمپر یکی از مدل های مجبوب دستگاه جوش می باشد که بسیار سبک بوده و به راحتی قابل حمل است و همین خصوصیاتموجب شده تا در بین جوشکاران، طرفداران زیادی پیدا کند. به طور کلی از دستگاه های جوش برای تبدیل برق شهری به برق متناسب جوشکاری استفاده می کنند که این مدل دستگاه کاملا مقرون به صرفه استو قابلیت تنظیم میزان آمپر تا ۲۰۰ را دارا می باشد.

سفارش دستگاه جوش 200 آمپر زیرپودری اینورتری

مشخصات دستگاه جوش ۲۰۰ آمپر زیرپودری اینورتری

مشخصات دستگاه جوش 200 آمپر زیرپودری اینورتری امروزه تکنولوژی جدیدی در صنعت جوشکاری پدید آمده است که استفاده بسیار زیادی از آن می کنند. این تکنولوژی جدید جوشکاری به روش قوسی الکتریکی را اینورتر های جوشکاری می نامند که دستگاه های جوش اینورتری از این فناوری بهره مند هستند به طوری که منبع تغذیه دستگاه وظیفه فرآهم آوردن جریان با فرکانس بالا را دارند. در حالت جوشکاری زیرپودری اینورتری، نوک الکترود دستگاه در درون پودری از مواد معدنی قرار می گیرد و کشور های صنعتی از این فناوری نوظهور در صنایع گوناگون خود استفاده می کنند و با توجه به دارا بودن مزایای فراوان، احتمال توسعه آن ها به مراتب بیشتر خواهد بود.

این مدل دستگاه جوش دارای نرخ ذوب بالا و سیستم قطع کننده حفاظتی در مقابل نوسانات برق می باشد که سبب شده تا برد دستگاه دچار آسیب نشود. مصرف انرژی این دستگاه ها کمتر است و در صرف هزینه های انرژی مصرفی صرفه جویی می کند. این ابزار به نوعی کامل ترین نوع ابزار جوشکاری محسوب می شوند و برای عملیت های مختلف بهترین گزینه می باشند. کنترل آن راحت تر بوده و دارای راندمان بالایی نیز می باشد.

قیمت دستگاه جوش ۳ فاز درجه یک

قیمت دستگاه جوش 3 فاز درجه یک دستگاه جوش ۳ فاز با میزان ولتاژ های متفاوت در بازار به وفور یافت می شوند که در هر کدام از این مدل ها حداکثر توان مصرفی، جریان ورودی و خروجی با یک دیگر متفاوت می باشد. دستگاه های جوش اینورتر در بازار ایران به سه گروه تقسیم بندی می شوند که شامل مدل اروپایی، ایرانی و ترکیه ای و چینی هستند. قیمت دستگاه جوش به ترتیب در مدل اول از نرخ یک میلیون به بالا شروع می شود، در مقایسه با مدل ترکیه ای و چینی دستگاه های ایرانی از کیفیت بالاتر و قیمت بهتری برخوردار هستند.

اغلب اوقات دستگاه های جوش ارائه شونده شرکت ها دارای خدمات پس از فروش و گارانتی می باشند تا در صورت بروز مشکل، مشتریان بتوانند به تعویض و یا تعمیر محصول خریداری شده اقدام نمایند. البته به علت تنوع بی شمار دستگاه های جوش در بازار، ممکن است خریداران دچار سردرگمی شوند از این رو بهتر است قبل از خرید از مشاوران و متخصصان در این زمینه کمک بگیرید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.