سیم جوش آلومینیوم نور

سیم جوش آلومینیوم نور، سیم جوش مناسب جهت جوشکاری است.از جمله انواع الکترود های جوشکاری می توان به سیم جوش گالوانیزه و سیم جوش آلومینیوم نور
اشاره نمود. به سیم فلزی روکش داری که به وسیله ی آن جوشکاری انجام می شود، الکترود گالوانیزه جوشکاری می گویند. این سیم از جنس آلومینیوم، فلز ضد زنگ، نیکل و یا ترکیبات کم کربن است، که روکشی از جنس آزبست، آهک و اکسید سدیم و غیره دارد.


فروش سیم جوش آلومینیوم نور با  قیمت خوب

سیم جوش آلومینیوم نور یکی از سیم جوش های جوشکاری با قدرت بالا ، گل قوی و کم دود می باشد. هر وقت بخواهید دو قطعه ی آلومینیومی را جوشکاری کنید از الکترود آلومینیوم استفاده می گردد. سیم جوش آلومینیوم نور یکی از مرغوب ترین سیم جوش ها در این حوزه می باشد.الکترود فوق در کارتن های ۱٫۵ کیلویی بسته بندی می شوند و با دستگاه های اینورتر و دستگاه جوش معمولی قابلیت جوشکاری دارند.

آلومینیوم فلزی می باشد که با رشد قابل توجه خود ، استفاده های نوینی در دنیای مهندسی پیدا کرده است ، این شکوفایی در صنعت حمل و نقل ، صنعت هوا و فضا و صنایع کشاورزی و غذایی و اتومبیل سازی بوده است

طبق آخرین اطلاعاتی که به دست ما رسیده است ، بیان گر و نشان دهنده ی افزایش میزان عرضه و فروش سیم جوش آلومینیوم نور در طی سال و ماه های گذشته می باشد که برای روند افزایشی هر چه سریع تر این آمار نیازمند به ورود بخش های حمایتی و دولتی است.

مزیت های سیم جوش آلومینیوم نور

  • جوشکاری باقوس بسيار نرم و پايدار
  •  ظاهر جوش تمیز و یکنواخت
  • جوشکاری بدون بریدگی و گود افتادگی
  •   دود نکردن حین جوشکاری

مرکز خرید سیم جوش آلومینیوم نور در تهران

امکان خرید سیم جوش از مرکز فروش های آنلاین در کارخانجات تولید الکترود و نمایندگی های برخط  آن ها در سراسرکشور به واسطه وجود اینترنت، فراهم گردیده است. عموما تولیدکنندگان این سیم جوش ها، به راه اندازی فروشگاه و وب سایت مجازی اقدام نموده اند و به ارائه محصولات الکترود همراه با تضمین کیفیت می پردازند.

همان طور که می دانید آمار  سفارش اینترنتی امروزه بسیار زیاد شده است که این به علت مزیت های بسیار زیادی است که این نوع خرید دارد. یکی از این مزیت ها، کاهش هزینه ها می باشد. شما می توانید به طور عمده سیم جوش آلومینیوم نور را خریداری کرده و به سهولت از آن استفاده نمایید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.