سیم جوش برنجی اصفهان

سیم جوش برنجی اصفهان یکی از پر متقاضی ترین و نیز پر فروش ترین محصولات این مجموعه می باشد.سیم جوش برنجی اصفهان به منظور جوش کاری قطعات برنجی یا جوش هایی که نباید به هیچ عنوان ساختاری ترد داشته باشند، استفاده می شود. نکته قابل توجه راجب این کالا این می باشد که می شود انواع فلزات مختلف را با این سیم جوش به هم متصل کرد، حتی اگر هم جنس نباشند.

مزیت های سیم جوش برنجی

  • سرعت بالا دادن به فرآیند جوشکاری
  • کاهش دادن  عیوب و نقص های جوشکاری
  • مکانیسم تغذیه
  • نفوذ عمیق
  • نداشتن محدودیت جهت کار بر روی فلزات پایه
  • قیمت رقابتی و مناسب

عملکرد سیم جوش برنجی

عملکرد سیم جوش برنجی به این ترتیب خواهد بود که بعد از مقدار کمی حرارت ، با فلز در حال جوشکاری ادغام خواهد شد . این کار باعث متصل شدن فلز خواهد شد.  سیم های جوش برنجی مارک ایرانی موجود در بازار عموما در بسته های ۵ کیلویی، و سیم های جوش برنجی آلمانی در بسته های ۱۰ کیلویی در بازار  موجود می باشند. در هنگام جوش دادن با استفاده از سیم جوش برنجی بهتر است به منظور جلوگیری از پاشیده شدن جوشکاری از ماده ی تنه کار استفاده شود. این پودر به اسم های مختلفی در بازار موجود می باشد.

سیم جوش برنج را بوسیله حرارت خارج شده از سرپیک مقداری گرم می کنند و کمی درون تنه کار فرو می برند تا تنه کار را به خود جذب کند.پس از آن سر پیک را با فاصله اندکی از فلز مورد نظرنگه داشته تا باعث جوش دادن دو قطعه به هم شود.

سفارش سیم جوش برنجی برای اصفهان

خرید و سفارش انواع متفاوت سیم جوش برنجی به علت مصارف بالاتر آن برای جوشکاری در بازار به طور گسترده انجام می شود. پخش کننده سیم جوش برنجی اصفهان اصلی، این سیم جوش ها را با کیفیت بسیار عالی در انواع متفاوت عرضه می کند. این مدل سیم جوش ها مطابق با به روزترین استانداردهای دنیا تولید و طراحی شده اند.

در صورت تمایل به سفارش غیرحضوری و سریع از سیم جوش به طور عمده با قیمت مناسب می توانید از طریق کارشناسان فروش این سایت راهنمایی های لازم را دریافت کنید. مرکز ما یعنی پاورجوش اقدام به تولید و فروش سیم های جوش در شهر های مختلفی در ایران نموده است. یکی از این تولیدکننده ها سیم جوش برنجی اصفهان می باشد که با کیفیت عالی، این محصولات را می سازد. به منظور اخذ اطلاعات جامع درباره شعبه های فروش ما، با کارشناسان پاورجوش در تماس باشید.

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.