سیم جوش توپودری چیست

سیم جوش توپودری چیست و جهت انجام چه کارهایی کاربرد دارد؟ این سوال شاید برای شما نیز پیش آمده باشد. آیا یکی از آن ها در جوشکاری بر دیگری برتری دارد؟ مزیت ها و معایب آن ها کدام است؟ این ها سوالاتی می باشند که ممکن است در ذهن خیلی از فعالان صنعت جوشکاری مرور شده باشد.

مزیت های سیم جوش های توپودری در چیست

  • گاز های تولید شده ناشی از سوختن فلاکس به منظور محافظت از حوضچه جوش حاصل می شود.
  • دارای اندازه بندی های مختلفی می باشد
  • این مدل سیم جوش ها در اکثر فروشگاه ها پیدا می شوند
  • نرخ رسوب و سرعت جوشکاری بالاتر نسبت به فرايند جوشکاری الکترود دستی
  • به طور کلی، سیم های جوش توپودری جوشی تمیز و با استحکام ایجاد می کنند

عملکرد سیم جوش توپودری در جوشکاری

بر خلاف فرایند های دیگر که برای فرآیند های جوشکاری با الکترود روپوش دار و جوشکاری قوس زیرپودری ساخته می شوند، سیم های جوش لوله ای یا توپودری با فرمولاسیون و تکنولوژی ویژه ای ساخته می شوند. جوش دادن با سیم جوش لوله ای که به عنوان سیم جوش توپودری (Flux Cored Arc Welding or FCAW) شناخته می شود.

وقتی که سیم جوش های توپودری را با سیم جوش های معمولی مقایسه می کنیم، می بایست به این موضوع توجه نمود که بهترین انتخاب به نوع کار و موقعیت جوشکاری وابسته می باشد. هر دوی این سیم جوش ها زمانی که به خوبی اجرا شوند می توانند جوش با گرده مناسب و ظاهری خوب ایجاد کنند. برای فلزات ضخیم تر و کار در محوطه باز، سیم جوش های توپودری بهتر عمل می کنند. برای فلزات نازک تر و محیط بسته بدون باد، سیم جوش های معمولی مناسب تر هستند

فروشنده سیم جوش توپودری ممتاز در ایران

قیمت سیم جوش توپودری وابسته به عوامل مختلفی از جمله کیفیت،زمان ارسال،مواد اولیه،عمده ای بودن سفارش است. سیم جوش های توپودری سیم جوش هایی مفتولی هستند با ضخامت معمول که به دو نوع درز دار و بدون درز تقسیم بندی می شوند.در  بخش صادرات سیم‌ های جوش توپودری تخفیفاتی خاص در نظر گرفته می‌شود . از آنجایی که این سیم جوش ها مستقیما از کارخانه تولید کننده ارسال می گردد و به همین علت بهای تمام شده آن نسبت به مدل های مشابه خارجی بسیار مقرون به صرفه می باشد.

کارشناسان فروش و تیم فنی پشتیبانی پاور جوش آماده ارائه مشاوره ها و نیز اطلاعات تکمیلی درباره محصول مورد نظر شما می باشند.

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.