سیم جوش جهت اسکله

سیم جوش جهت اسکله سازی و کارهای صنعتی در این مرکز و به صورت عمده سفارش گیری و ارسال می گردد.فروش ویژه سیم جوش اسکله و صنعتی که بسیار مورد نیاز و ضروری است،در این سایت به انجام می رسد.کارخانجات تولیدکننده سیم جوش در سطح بالا و مورد نیاز عملیات های ویژه با عرضه انواع کالاهای خود در بازار صنعتی توانسته اند تا مشتریان زیادی را به سوی خود جلب نمایند.

ویژگی های سیم جوش صنعتی عالی

  1. سرعت جوشکاری در حالات محتلف
  2. منبع تغذیه جهت جوشکاری مداوم
  3. کاهش نقص ها و عیوب جوشکاری در حد معقول
  4. میزان نفوذ جوش داده شده
  5. کیفیت و رسوب قابل قبول
  6. دقت و تمیزی جوش نهایی

موارد استفاده سیم جوش صنعتی

سیم جوش های فولادی (با توجه به نوع آلیاژ) با لایه ایی از پوشش مس می باشند که به طور کلاف منظم ۲۵ کیلوگرمی در اندازه های متفاوتی بر روی حلقه های فلزی بسته بندی شده پک می شوند. این سیم جوش ها را می توان با انواع گوناگونی از پودر ها برای جوشکاری زیرپودری در صنایعی چون سوله سازی، استراکچرها ،کشتی سازی ، اسکله ها، سکوهای دریایی و راه آهن استفاده کرد.

بالا بودن استحکام این سیم جوش ها در مقابل ضربه و فشار و نیز اتصال محکم بین دو قطعه سبب بالا رفتن رضایت مندی خریداران شده است .این نوع از سیم جوش ها بازار خوبی را در داخل و خارج کشور به دست آورده اند و همچنین توانسته اند تا علاوه بر بازارهای داخل کشور، بازارهای خارجی را هم تامین کنند.
در این بین سیم جوش های E 71 و E 81 از کاربرد و فروش بالاتری جهت کار و استفاده در اسکله سازی برخوردار هستند.

مزایای سیم جوش صنعتی

  1. قوس بسیار نرم و پایدار
  2. دود نکردن در طول فرآیند جوشکاری
  3. سادگی جوشکاری
  4. جوش بدون بریدگی و گود افتادگی
  5. ظاهری زیباو  یکنواختی جوش نهایی
  6. مناسب جوش لوله های نفت و گاز و آتش نشانی

فروشگاه سیم جوش اسکله سازی

به دلیل اهمیت بسیار بالای این مدل سیم جوش ها در حفظ و مهار اسکله ها و کشتی سازی، استفاده از سیم های جوش با کیفیت بسیار حائز اهمیت می باشد . شمتریان عزیز به منظور آن که بتوانند یک خرید با کیفیت خوب و مطمئن را انجام دهند، می توانند به خریدران و نمایندگی های معتبر مراجعه نمایند و یا از طریق نت خرید خود را انجام دهند. استفاده از روش آنلاین بسیار پرکاربرد تر و بهتر می باشد و کالا را در محل مورد نظر خود دریافت می کنند.

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.