سیم جوش جوشکاری

سیم جوش جوشکاری یک تغذیه برای جوشکاری می باشد.سیم های جوش یکی از محصولات پر کاربرد و پر فروش در سطح کشور می باشد.خریداران بسیار متعددی دارد. بازار های زیاد سیم جوش در ایران وجود دارند، که محصولات موردنظر مشتریان گرامی را به آن ها ارایه می کنند. کاربرد سیم جوش ها برای جوش دادن اتصال هایی است که از پایه ی آهن ساخته شده اند.می توان به اتصالاتی مانند سازه های صنایع ساختمانی، انواع پروفیل ها و … اشاره نمود.

سیم جوش چیست

سیم جوش مفتول فلزی یا گرافیتی است، که دور تا دور آن به وسیله ی پوششی به نام فلاکس پوشانده می شود . جریان برق از آن عبور می کند. به عبارتی دیگر این سیم فلزی که به کمک آن می توان مراحل جوش را انجام داد، الکترود نامیده می شود و جنس الکترود به تجهیزاتی که در جوشکاری استفاده می شود، وابسته است. کاربرد الکترودهای جوشکاری پر کردن فضای خالی بین دو سطح به صورت دائم و مستحکم می باشد.قطر الکترود از روی قطر مغزی آن برآورد می گردد. روکش الكترود جوشکاری اغلب از آهک، سلولز، اکسید سدیم، خاک رس و یا آزبست تشکیل شده است.

مرجع انتخاب باکیفیت ترین سیم جوش جوشکاری

سیم جوش ها که در اصطلاح به آنها الکترود نیز گفته می شود، به منظور جوش دادن دو قطعه فلزی مورد استفاده قرار می گیرد. در ساخت این محصول ترکیب های متعددی به کار می روند.در این محتوا قصد بررسی آنها را نداریم. اما می خواهیم ببینیم که در هنگام انتخاب یک سیم جوش می بایست به چه نکاتی توجه کنیم.

سیم جوش را بر حسب نوع مفتول داخلشان و نوع پوششی که دارند،می توان طبقه بندی کرد. در هر زمینه کاربرد نوع خاصی از این سیم جوش ها مورد استفاده قرار می گیرند. اطلاع از این موضوع کمک می کند تا نوع خوب سیم جوش را برای جوشکاری مورد نظر انتخاب کنید.
به عنوان مثال برخی از طبقه بندی های سیم جوش بر حسب نوع عملکردشان شامل سیم جوش های «انجماد سریع»، «چسبان سریع»، «انجماد پر شده» و … می باشند.

بزرگترین مرجع فروش سیم جوش در ایران

تیم مجرب و سایت به روز پاورجوش خود را به عنوان بزرگترین مرجع فروش و صادرات سیم جوش معرفی نموده است.پوشش جامع انواع سیم جوش ها با سایزهای مختلف و یونیک بودن محصولات ما،این امر را محقق ساخته است.کارشناسان ما در تمامی ساعات و طول هفته آماده پاسخگویی و ارائه مشاوره های فنی به شما عزیزان هستند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.