سیم جوش زیر پودری آما

سیم جوش زیر پودری آما که می توان گفت بهترین برند ایرانی در زمینه سیم جوش های زیرپودری می باشد، توسط پاور جوش و در ابن مرکز به فروش می رسد. سیم جوش یکی از ابزار مورد استفاده در جوشکاری می باشد، که برای پر کردن فضای خالی بین دو قطعه، از سیم جوش استفاده می کنند و به صورت کلی سیم جوش ها را می توان به دو دسته سیم جوش تو پر و سیم جوش تو پودری تقسیم بندی کرد، که سیم جوش زیر پودری در دسته سیم جوش های توپر قرار می گیرند.

ویژگی های سیم جوش زیرپودری آما

سیم جوش هاي آما مطابق استاندارد های اروپا EN ، استاندارد آلمان DIN، استاندارد انجمن جوشکاری آمریکا (AWS) تولید می گردند. از مزیت های بهره مندی از این سیم جوش ها می توان به پایین بودن قیمت،امکان جوشکاری در وزش باد ، نرخ رسوب بالا ۱۵ الی ۲۰ کیلوگرم در ساعت و امکان مکانیزه نمودن هنگام جوشکاری است .

مضرات استفاده از این نمونه جوشکاری نیز شامل عدم امکان پوزیشن های مختلف جوشکاری (تنها در حالات ۱F ,2F 1G امکان پذیر است) ، گرانی تجهیزات اولیه ، برای خیلی از فلزات مناسب نیست. عدم توانایی در جداکردن خاکه بدون تغيير در ترکيب شيميايي، پیچیدگی تنظیمات دستگاه و عدم امکان جوشکاری قطعات کمتر از ۵ میلی متر می باشد. بالا ترین استفاده از این سیم جوش برای جوش فولادهاي غير آلياژي می باشد.

اساس کار سیم جوش زیرپودری

سیم جوش زیرپودری، یکی از مدل های جوشکاری قوسی محسوب می شود که در آن، نوک الکترود داخل پودری از مواد معدنی ویژه قرار می‌گیرد و قوس در زیر این پودر در امتداد مسیر جوشکاری تشکیل می گردد. سیم فولادی با لایه ایی از پوشش مس می باشد که به طور کلاف های منظم ۲۵ کیلویی در اندازه های مختلف بر روی حلقه های فلزی وکیوم پک می شود.  این نوع سیم جوش ها را  می توان با نمونه های مختلفی از پودر ها برای جوشکاری زیر پودری در صنایعی مثل سوله سازی، استراکچرها ،کشتی سازی ، سکو های دریایی و راه آهن استفاده کرد.

مرکز عرضه عمده  سیم جوش زیرپودری ارزان قیمت

سیم جوش زیرپودری از انواع سیم جوش های مهمی است که در صنعت استفاده های گوناگونی دارد و به شکل های مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد، این سیم جوش ها اغلب در جوشکاری نقش اساسی دارند و به عنوان ماده ای کاربردی که در بین دو فلز می تواند عمل جوش خوردن را تسهیل کند یاد می شوند.

شما عزیزان می توانید جهت ثبت سفارش این محصول با کارشناسان ما ارتباط حاصل فرمایید.

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.