سیم جوش فوکس

سیم جوش فوکس که معروف به الکترود های بهلر هستند، در این مجموعه با کیفیت عالی عرضه می شوند. سیم جوش فوکس در ایران که یکی از بهترین تولید کنندگان در این حوزه می باشد، در این سایت به فروش می رسد. در صنایع برای اتصال دو ورق فولادی معمولا از شیوه جوشکاری با سیم جوش فوکس استفاده می شود. ورق ها بسیار باریک می باشند و چنانچه در هنگام جوشکاری این ورق های اصول استاندارد آن ها رعایت نگردد، ممکن است سبب ذوب شدن یا سوراخ شدن این ورق ها به دلیل دمای بسیار زیاد ایجاد شده در هنگام جوش و سبب اتصال این دو ورق شوند.

ویژگی های سیم جوش فوکس

  • این الکترود ها دارای مقاومت و چقرمگی فوق العاده ای تا دمای ۵۰- سانتیگراد دارد.
  • عملکرد رسوبگذاری آن حدود ۱۱۰% است.
  • در تمام حالت ها به غیر از حالت عمودی سرپایین می توان با آن جوشکاری کرد.
  • میزان هیدروژن جذب شده آن بسیار پایین است.
  • از این الکترود ها در جوشکاری فولادها، بویلرها، مخازن، موتور، کشتی، بدنه ماشین و همچنین لایه میانی جهت ترمیم فولادهای کربن بالا استفاده می شود.
  • برای کاربدهای فراساحلی نیز استفاده می شود.
  • تست CTOD در دمای ۱۰- درجه سانتیکراد گرفته شده است.
  • این الکترود ها جهت استفاده در گازهای اسیدی (تست HIC با توجه استاندارد NACE TM-02-84) مناسب است. نتایج تست SSC نیز قابل دسترس می باشد.

عوامل مهم در انتخاب قطر الکترود ها

بایستی توجه داشت که همیشه می بایست  قطر الکترود ها از ضخامت فلز جوشکاری کمتر باشد. هر چند که در برخی از کارخانجات تولیدی عده ای از جوشکاران الکترود با ضخامت بیشتر از ضخامت فلز را به کار می برند. این کار بدین جهت است که سرعت کار زیادتر باشد ولی اجرای آن احتیاج به مهارت فوق العاده جوشکار دارد.

همچنین انتخاب درست قطر الکترود بستگی زیاد به نوع قطب ( + یا – ) و حالت درز جوش دارد. اگر یک درز V شکل با زاویه کمتر از ۴۰ درجه باشد بایستی حداکثر از الکترود با قطر پنج شانزدهم اینچ برای ردیف اول گرده جوش استفاده کرد تا بتوان عمق درز را جوش داد.

مرکز فروش سیم جوش فوکس در تهران

به منظور سفارش سیم جوش درجه یک فوکس می توانید به سایت های فروش و نمایندگی های ما مراجعه کرده و نمونه های مختلف سیم جوش های مختلف متناسب با پروژه های جوش کاری متفاوت را با قیمتی مقرون به صرفه خریداری کنید. کارشناسان ما آماده پاسخگویی درباره محصولات درخواستی شما عزیزان می باشند.

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.