سیم جوش مسی cu sn

سیم جوش مسی cu sn به دلیل آنالیز خاصی که دارد، معمولا به صورت سفارشی پذیرفته می شود. سیم جوش برنز به منظور اتصال و روکشی مس و آلیاژهای مس، روکش مس بر روی فولاد ، فولاد ریختگی و چدن خاکستری خصوصا در ماشین سازی برای روکشی پیاله یاتاقانهای برنزی بسیار مورد استفاده واقع می شود. این نوع سیم جوش جریان آرام داشته و برای جوشکاری آسان به کار می رود.

موارد استفاده سیم جوش مسی cu sn

این مدل سیم جوش جهت جوشکاری های تخت، افقی، عمودی استفاده می شود. موارد مصرف نیز در آلیاژهای برنز-قلع، برنج قرمز و مس، همینطور برای روکشی مس روی فولاد، فولاد ریختگی و چدن خاکستری (سیاه) می باشد.

در روکشی بر روی مواد آهنی در لایه اول می بایست تا حد امکان با شدت جریان کم جوش داد تا نا خالصی های جوش برنزی بر روی فلز پایه به حداقل برسد. برای لایه های بعدی نیز جریان را می بایست کمی بالا برد. به منظور خنک شدن تدریجی حوضچه جوش باید قوس الکتریکی را دایره وار نوسان داد، به این معنی که قوس چند بار از روی حوضچه ذوب عبور نماید.

معرفی سیم جوش مسی ML Cu Sn6

اين نوع سيم برنزي، دارای مقدار بالایی قلع بوده و براي روش هاي جوشكاري MIG و TIG مناسب مي باشد. همچنين در ساخت قطعات تزييني استفاده زیادی دارد. شايان ذكر است خواص سطحي مطلوبي مانند سختي بالا براي تعمير سطوح ساييده شده با فلز پايه مشابه، از ويژگي هاي اين آلياژ مي باشد.

مرکز فروش سیم جوش مسی cu sn در تهران

فروشنده سیم جوش درجه یک ایرانی این محصولات را با کیفیت عالی و قیمت مناسب در دسترس مشتریان گرامی قرار می دهد. این فروشندگان شما را با مدل های متنوع این کالا آشنا خواهند کرد. فروش این کالا در کشور اغلب به صورت مستقیم انجام می گیرد.

خرید سیم جوش مس cu sn که از کیفیت و نیز قیمتی مناسب برخوردار باشد، توسط مجموعه پاورجوش قابل فروش می باشد.سیم های جوش مسی یکی از پر استفاده ترین وسیله ها در جوشکاری محسوب می شوند، از سیم جوش مسی به منظور متصل نمودن لوله های مسی در جوشکاری استفاده می گردد. هم چنین برای اتصال دادن تجهیزات در مدار سرمایشی سردخانه از لوله های مسی استفاده می شود.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.