سیم جوش میکا

سیم جوش میکا سیمی فلزی است که برای جوشکاری و اتصال دو قطعه ی فلز مورد  استفاده قرار می گیرد. این محصول شامل مفتول و لایه ای از ماده ای به نام فلاکس است که مفتول الکترود را می پوشاند. وجود این ماده باعث پایداری قوس الکتریکی، به وجود آمدن گاز نگه دارنده و ایجاد سربار و همچنین افزایش زمان خنک سازی می شود. سیم جوش میکا از معروف ترین تولیدات این محصول در ایران است که دو نوع الکترود E 7018 و E 6013 که پر فروش ترین نوع این محصول است. در این سایت، درباره ی قیمت و نحوه خرید سیم جوش میکا توضیحاتی را ارائه می دهیم.

خرید و فروش سیم جوش میکا:

خرید الکترود جوشکاری با توجه به کاربرد مورد نظر و قیمت الکترودها صورت می گیرد. برای خرید الکترود جوشکاری باید به سایز آن و کیفیت آن توجه نمود. در اکثر مواقع جوشکاران پیشنهاد خرید سیم جوش میکا را می دهند. مثلا برای جوش دادن میلگرد انتهای پایه فنس و همچنین جوش دادن میلگرد ها به سقف برای متصل کردن رابیتس با استفاده از سیم رابیتس بندی ، از سیم جوش میکا استفاده می شود. الکترود میکا در بسته بندی های پنج کیلویی به بازار عرضه می گردد؛ و در هر کارتن ۴ بسته پنج کیلویی موجود می باشد. فروش الکترود به صورت کیلویی و بسته ای صورت می گیرد و قیمت آن به صورت کیلویی محاسبه می شود؛ و همانطور که گفته شد برای محاسبه قیمت هر بسته باید وزن بسته که پنج کیلویی است ،که در قیمت هر کیلوگرم از آن ضرب نمود.

چند نکته در هنگام خرید سیم جوش میکا:

  • مشخصات و ویژگی‌های هر محصول، اعم از نوع، سایز، حالت، استاندارد، محل بارگیری و تحویل (کارخانه یا بنگاه)، واحد، قیمت هر واحد و هم‌چنین تاریخ و ساعت آخرین به‌روزسانی در لیست قیمت‌ها ذکر شده است.
  •  برای مشاهده نوسانات و نمودار قیمت محصول، روی آیکون نمودار مرتبط با هر محصول کلیک تمایید.
  • با توجه به نوسانات بازار، برای اطمینان از قیمت نهایی محصول، با کارشناسان آهن آنلاین در تماس باشید.
  •  در صورت عدم مشاهده محصول مورد نظر و مشاوره در زمینه خرید و فروش، با کارشناسان آهن آنلاین تماس حاصل نمایید.

مزایای سیم جوش میکا در جوشکاری:

  •  لایه محافظ
  • ظاهر جوش تمیز و یکنواخت
  • دود نکردن حین جوشکاری

سیم جوش بر حسب جنس مفتول، پوشش فلاکس و ضخامت آن انواع متفاوتی دارد. از مفتول های آلومینومی، فولاد کم کربن، فولاد زنگ نزن و مفتول نیکلی برای مفتول آن استفاده می شود و از لحاظ پوشش فلاکس شامل الکترود سلولزی، رتیلی، پوشش قلیایی و رتیلی با پودر آهن است که دارای پوشش های خیلی ضخیم، ضخیم، متوسط و نازک است. همچنین شما می توانید سیم جوش موردنیاز خود را از طریق مراجعه به وب سایت ما با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت تهیه نمایید.

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.