سیم جوش ۱ میلیمتر استیل

سیم جوش ۱ میلیمتر استیل که از کیفیت طراحی و ساخت خوبی برخوردار است،توسط پاور جوش در این مرکز عرضه می گردد. سیم های جوش استیل در انواع مختلفی در سطح بازار و به وسیله عمده فروشی ها به فروش می رسند. شما عزیزان می توانید با رجوع به نمایندگی های خرید و فروش این محصولات، متناسب با نیاز خود و نوع کاربری آن ها این محصولات را خریداری نمایید.

سیم جوش ۱ میلیمتر استیل چه ویژگی هایی دارد ؟

پاور جوش بر اساس نیاز خریداران و تامین استنلس استیل مورد نیاز بازار بهترین های سیم جوش استیل را برای شما بزرگواران عرضه می دارد.
سیم جوش استیل بر اساس  ترکیبات ساخت خود به دو مدل طبقه بندی می گردد. سیم جوش استیلی که از ترکیباتی نظیر کروم و نیکل تشکیل شده است و به آن SOLINOX 308 گفته می شود و سیم جوش استیلی که علاوه بر کروم و نیکل در ترکیباتش، دارای مولیبدن هم هست. این نوع سیم جوش که به آن SOLINOX316 گفته می شود در جوشکاری فولادهای  ضدزنگ به کار می رود. سیم جوش استیلی که کربن بالاتری در ترکیبش داشته باشد، مقاومت و استحکام بیشتری در درجه حرارات بالا دارد.

ویژگی های سیم های جوش استیل

  • شرایط خدمات در نظر گرفته شده ، لوله یا آلیاژ لوله را به کار می برد
  • این امر به نوبه خود سیم جوش استیل مناسب را تعیین می کند.
  • ترک خوردگی گرم – نقصی که بلافاصله پس از جوش رخ می دهد
  • بزرگترین مشکل بالقوه هنگام جوشکاری  لوله استنلس استیل است.
  • فیلر استیل به دلیل ساختار دانه نسبتاً زیاد آن به ویژه در برابر این نقص حساس است.
  • سیم جوش استیل سبب تمیز کاری اتصال نیز می شود.
  • این مدل سیم جوش در جهت دستیابی به نفوذ عمیق مخصوصا برای جا هایی که لازم است به طور عمیق جوش شوند مناسب می باشد.
  • چون پوشش آن استیل است و بسیار قوی تر و محکم تر از دیگر سیم های جوش می باشد.

مرکز فروش سیم جوش ۱ میلیمتر استیل در تهران

در کشور عزیز ما سیم جوش ها در انواع مختلف و مدل و طرح های متفاوت تولید می شوند و به فروش می رسند . کیفیت عالی و جنس خوب این مدل سیم جوش ها باعث شده است که متقاضیان زیادی در بازار های داخلی و حتی خارج از کشور هم آن را خریداری نمایند و مورد استفاده قرار دهند.

افزایش تولید و فروش سیم جوش استیل در کشور سبب گردیده است که تعداد بالایی از جوانان کشور که از بیکاری رنج می بردند در این حوزه ها مشغول به کار شوند و بر میزان تولید اقتصادی کشور نیز موثر باشند. سیم جوش های استیل یکی از اصلی ترین فیلرهای جوشکاری در صنایع مختلف می باشد که در اکثر کشورهای در حال توسعه و توسعه یافته تولید می شود و ایران یکی از کشورهای صاحب نظر در تولید سیم جوش استیل با کیفیت بالا می باشد که توانسته این محصول را به کشورهای دیگر صادر کند.

مجموعه پاور جوش با تولید و عرضه ی انواع دستگاه های جوش و مدل های مختلف سیم جوش با کمترین قیمت و بالاترین کیفیت در خدمت هم وطنان عزیز و خریداران محترم خارج از کشور می باشد.

 

 

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.