سیم جوش ۳ میکا

سیم جوش ۳ میکا که می توان گفت یکی از بهترین سیم جوش های تولید داخل است، در این سایت و مرکز فروش معتبر اینترنتی یافت می شود. سیم جوش میکا سیم جوشی فلزی است که به منظور جوشکاری و اتصال دو قطعه ی فلز مورد  استفاده قرار می گیرد. این سیم جوش ها شامل مفتول و لایه ای از ماده ای به نام فلاکس است که مفتول الکترود را می پوشاند. وجود این ماده سبب پایداری قوس الکتریکی، به وجود آمدن گاز نگه دارنده و ایجاد سربار و نیز افزایش زمان خنک سازی می شود.

مشخصات سیم جوش ۳ میکا

  • سیم جوش از نوع رتیلی-سلولزی با نام تجاری سوپر میکا
  • قوس بسیار نرم و پایدار، سادگی در جوشکاری فوق العاده بالا، باظاهر جوش تمیز
  • قابل استفاده برای کلیه حالات جوشماری تخت، افقی، بالای سر و عمودی
  • بسته بندی در کارتن های ۲۰ کیلویی
  • طول الکترود ۳۵ سانتی متری
  • مناسب جهت جوشکاری فولادهای ساختمانی، کشتی سازی، دیگ بخار، مخازن و ورق های نازک، صنایع ماشین سازی و سازه های فلزی و ساخت سوله

قیمت سیم جوش ۳ میکا در تهران

قیمت سیم جوش شماره ۳ بسته ۵ کیلویی که از پر متقاضی ترین سیم جوش ها محسوب می شود، در این سایت به طرز عمده ارائه می شود. . جوشکاری را می توان عملیاتی طلقی نمود که دو قطعه فلزی و یا حتی غیر فلزی توسط ذوب کردن یا گرم کردن به هم متصل می شوند. در مدلی از جوشکاری نیاز به ماده ی کمکی داریم تا با استفاده از آن اتصال را ایجاد کرده و فضای داخلی ان را پر کنیم که به آن سیم جوش گفته می شود. تیم پاور جوش ما سیم جوش ۳ با بهترین کیفیت را با قیمت استثایی به مصرف کنندگان عزیز ارائه کرده است.

فروشنده اصلی سیم جوش ۳ میکا در بازار

خرید سیم جوشکاری با توجه به استفاده مورد نظر و قیمت سیم جوش ها انجام می گیرد. به منظور خرید سیم جوشکاری باید به اندازه آن و کیفیت آن توجه کرد. در بیشتر مواقع  به جوشکاران پیشنهاد خرید سیم جوش میکا را می دهند. به طور نمونه برای جوش دادن میلگرد انتهای پایه فنس و همچنین جوش دادن میلگرد ها به سقف جهت متصل کردن رابیتس با استفاده از سیم رابیتس بندی ، از سیم جوش میکا استفاده می شود.

امروزه به علت رونق بازار جوشکاری و استفاده های زیاد آن ها در صنایع مختلف، تولید کنندگان به تولید این نوع سیم ها مشغول شده اند؛ تا بتوانند نیاز بازار امروز را برطرف کنند.  ما در این سایت، به عنوان تولید کننده سیم جوشکاری، این نوع سیم ها را با کیفیت بسیار مناسب و همراه با قیمتی ارزان در اختیار خریداران قرار می دهیم. جهت خرید انواع سیم جوشکاری می توانید با ما در ارتباط باشید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.