سیم جوش E71 ارزان

سیم جوش E71 ارزان قیمت و با کیفیت درجه ۱،در برندهای ایرانی و خارجی عرضه می گردد.برند های داخلی همچون میکا،پارس،یزد و جوشیران و برند های خارجی مثل فیلارک و کیسول موجود می باشد.سیم جوش های E71 در صنایعی چون کشتی سازی و اسکله ها کارایی های فراوانی دارد.تیم پاور جوش با بالاترین سابقه در صنعت جوش و سیم جوش در کوشش است تا کالاهای خود را با عالی ترین کیفیت و با به کمترین قیمت ، در سراسر کشور صادر نماید.

ویژگی های مكانيكي فلز جوش خالص

جدا شدن آسان سرباره های جوش و نیز شکل مناسب جوش نهایی از مزایای این سیم جوش ها می باشد.

نوع گاز عمليات حرارتي استحكام تسليم (N/mm2) استحكام كششي (N/mm2) ازدياد طول Lo=5d(%) ISO-V مقاومت به ضربه(j)

-۲۰۰C

مخلوط ۴۶۰ ۵۳۰-۶۴۰ ۲۲ ۶۰
CO2 ۴۶۰ ۵۳۰-۶۲۰ ۲۳

مزایای سیم جوش E71 فیلارک

شکل تمیز و مناسب جوش نهایی و جداشدگی راحت سرباره ویژگی ممتاز این برند می باشد.سیم جوش فیلارک مدل E71 از ۱۹% کروم – ۹% نیکل و کلمبیوم تشکیل شده است . در مقابل خوردگی بین دانه ای نسبت به NSS 308L پایدارتر و مقاوم تر می باشد.به دلیل اینکه که افزودن کلمبیوم به عنوان پایدار کننده کربن عمل می کند.

خواص و کاربردهای سیم جوش E71

این نوع سيم جوش با گاز محافظ (Ar/Co2 (M21EN439 يا Co2 براي جوشكاري فولادهاي كربن منگنز از قبيل Fe 430-Fe 510 با خواص ضربه اي خوب در دماي پائين ۲۰- درجه سانتيگراد مناسب می باشد.کاربرد در ورقه هاي اكسيد شده، از مشخصات اين مدل سيم جوش می باشد. اين نوع سيم جوش ها براي مصارفی اعم از كشتي سازي، بخصوص در حالت عمودي رو به بالا ، بدون حركت دادن موجي مشعل بمنظور ايجاد گرده هاي كوچك، طراحي گردیده است.

فروشنده سیم جوش خارجی با کیفیت ممتاز

سیم های جوش خارجی انواع متفاوتی دارند که هر یک از آنها برای پایه های آهنی و غیر آهنی مناسب می باشد. در صنایعی مثل خودرو سازی، حمل و نقل و سوخت تجهیزات گوناگون این محصول ممتاز را به کار می برند.به علت آنکه این کالا دارای استحکام و مقاومت بالایی بوده و مقاومت زیادی را در برابر ضربه تحمل می کند، مدل های خارجی از بهای متفاوتی برخوردار می باشند.

سیم جوش E 71 جوشکاری به صورت عمده در این مرکز به فروش می رسد.خریداران و شرکت های فعال در این صنایع  می توانند این کالا را با کیفیت عالی و نیز به قیمت خوب از مرکز خرید آن تهیه نمایند. شرکت ها و خریداران گرامی با مراجعه به این سایت می توانند با آسودگی خاطر کامل این سیم های جوش را خریداری کنند.
عمده فروشی سیم های جوش E71  با دارا بودن بهترین سیم ها و با ضخامت های مختلف این نوع از سیم ها را با یک قیمت بسیار ارزان به صورت عمده به فروش می رساند. خریداران عزیز می توانند با مراجعه به این نمایندگی در ایران از این فرصت ویژه بهره مند شوند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.