سیم جوش E71

سیم جوش E71 در صنایعی چون کشتی سازی و اسکله ها کاربرد های فراوانی دارد.مجموعه پاور جوش با بیشترین سابقه در صنعت جوشکاری و سیم جوش در تلاش است تا کالاهای خود را با بهترین کیفیت و با به نازل ترین قیمت ، در سراسر کشور صادر کرده .پاورجوش توانسته به پیشرفت صنعت کشور خود کمک شایانی نماید . تیم پشتیبانی این شرکت با تمام تلاش خود در کمک به خریداران گرامی، توانسته رضایت آنها را افزایش دهد.

خواص و کاربردهای سیم جوش E71

سيم جوش E71 بدون درز توپودري روتيلي كه براي جوشكاري سازه هاي فلزي در يك يا چند پاس بكار مي رود. اين نوع سيم جوش براي جوشكاري با نرخ رسوب بالا طراحي شده اند و داراي قوسي پايدار و با پاششی كم مي باشند. جدا شدن راحت سرباره و شكل ظاهري عالی گرده، حتي در ورق هاي اكسيد شده، از ويژگي هاي اين نوع سيم جوش می باشد. اين نوع سيم جوش ها براي مصارف از قبیل كشتي سازي، بويژه در حالت عمودي رو به بالا ، بدون حركت دادن موجي مشعل بمنظور ايجاد گرده هاي كوچك، طراحي شده است. اين مدل سيم جوش با گاز محافظ (Ar/Co2 (M21EN439 يا Co2 براي جوشكاري فولادهاي كربن منگنز از قبيل Fe 430-Fe 510 با خواص ضربه اي خوب در دماي پائين ۲۰- درجه سانتيگراد مناسب می باشد.

موارد مصرف و ملاحظات سیم جوش E71

به منظور جوش فولاد های با ۱۸% کروم – ۸% نیکل-تیتانیوم (A1S1 321) و ۱۸% کروم – ۸% نیکل – کلمبیوم (AISI 347) مناسب می باشد.چون دارای مقاومت به خزش خیلی خوب در دماهای بالاست.

  • لازم است ناخالصی های داخل شیار مثل روغن  و خاک را تمیز کنید.
  • اصولا پیشگرم نیاز نیست.
  • تا جایی که می توانید طول قوس را کوتاه نگه دارید.
  • قبل از استفاده الکترود را در دمای C°۲۵۰-۲۰۰ به مدت یک ساعت گرم نمایید.

فروش ویژه سیم جوش E71

پاورجوش توانسته این محصول کاربردی را با بهترین کیفیت و به نازل ترین قیمت عرضه گرداند.این محصول به صورت قرقره در قطر هاي ۱و۱٫۲و۱٫۶ ميليمتر با وزن تقريبي ۱۶ کیلوگرم.ساير ابعاد و وزن ها نیز برابر استاندارد و با نظر خریدار تحویل مي گردد.

در این سایت تلاش بر این بوده است که طیف وسیعی از دستگاه های جوش و سیم جوش زیرپودری،جهت فروش و عرضه به بازار قرار داده شوند.بسیاری از محصول های خاص و منحصر به فرد برای هر سفارش تولید می گردند.دستگاه جوشکاری زیرپودری نیز جز همین دسته از محصولات محسوب می شود. شما خریداران گرامی می توانید جهت اخذ کاتالوگ و مشخصات فنی و نیز تصاویر اختصاصی این محصول،با همکاران ما ارتباط برقرار کنید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.