شرکت دستگاه جوشکاری رباتیک باکیفیت

امروزه شرکتهای جوشکاری و صنایع تولیدی دیگر برای جوش دادن فلز های خود از دستگاه جوشکاری رباتیک استفاده می کنند. این دستگاه ها بسیار دقیق بوده و محصول نهایی از کیفیت بالاتری برخورداراست.

شرکت دستگاه جوشکاری رباتیک باکیفیت

خصوصیات دستگاه جوشکاری رباتیک باکیفیت

خصوصیات دستگاه جوشکاری رباتیک باکیفیت دستگاهای جوشکاری  رباتیک ویژگی ها و مزایای بی شماری را برای شرکتها در همه ابعاد ارائه می دهند‌ از بهبود بهره وری و سازگاری با جوش گرفته تا کاهش هزینه های تولید ، نیروی کار و مواد.

  این دستگاه ها فقط برای تولید کنندگان بزرگ مناسب نیستند بلکه مشاغل کوچکتر و متوسط ​​نیز با اجرای یک راه حل فناوری جوشکاری رباتیک قابل استفاده هستند.

یک دستگاه جوشکاری باکیفیت بسیار دقیقی است و مزایای ویژگی های دارد از جمله:

 ۱٫ افزایش بهره وری

 با داشتن توانایی رباتها در پردازش اجزای جوش داده شده سه تا ۵ برابر سریعتر از انسانها با کار مداوم عمل می کند. یک سیستم جوشکاری روباتیک می تواند افزایش قابل توجهی در خروجی تولید ایجاد کند.

 ۲٫ سازگار و تکرار شونده

 جوشکاری دستی برای دستیابی به قوام و تکرار نیاز به مهارت و مهارت بالایی دارد.  جوشکار روباتیک می تواند دقیقاً همان چرخه جوش را بطور مداوم ، ۲۴ ساعت شبانه روز ، هفت روز در هفته انجام دهد.

 ۳٫ انعطاف پذیری

 فرآیندهای جوشکاری دستی به چندین مورچه نیاز دارند که با هر بار تولید تعویض می شوند.  روبات ها می توانند در وقت با ارزش صرفه جویی کرده و تغییرات ابزار را از بین ببرند زیرا گیربکس ها می توانند بدون توجه به اندازه و شکل ، هر بخشی را بگیرند ، آن را روی مونتاژ قرار دهند و آن را در طی فرآیند جوش نگه دارید.

 ۴- ایمنی

 خطرات ایمنی زیادی برای جوشكاران مانند شوك برقی ، قرار گرفتن در معرض گازها و دودهای سمی و سوختگی فلش جوشكار به چشم قرنیه وجود دارد.  جوشکارهای روباتیک خود را در کاهش تعداد تصادفات به کارگران در صنعت ساخت فلز با تعداد صدمات گزارش شده به ایمن کار استرالیا هر سال کاهش داده اند.

 ۵٫ کیفیت

 جوشکار روباتیک با اطمینان از زاویه صحیح جوشکاری ،سرعت و فاصله با تکرار دقت (۰/۴ میلی متر) می تواند به کیفیت برتر برسد.  اطمینان از اینکه هر اتصالات جوشکاری به طور مداوم با بالاترین کیفیت تولید می شود ، نیاز به کار با هزینه مجدد را کاهش می دهد.

 ۶ . مصرف مواد را کاهش دهید

 با جوشکاری دستی ، اندازه جوش از عملگر مشخص می شود و می تواند منجر به جوش بزرگتر از حد مورد نیاز شود.  به روبات ها برنامه ریزی شده است که همیشه به طول و اندازه صحیح نیاز مشترک جوش داده شوند ، و باعث صرفه جویی قابل توجهی در طول زمان می شوند.

 ۷- کاهش هزینه های تولید

 با بهبود کیفیت ، سازگاری و بهره وری ، سیستم جوشکاری روباتیک می تواند قطعات را با هزینه کمتری تحویل دهد.  صرفه جویی بیشتر می تواند از طریق کاهش مصرف انرژی و هزینه های مصرفی علاوه بر کاهش غرامت کارگران و هزینه های بیمه نیز انجام شود.

تولید بهترین دستگاه جوشکاری در اندازه های مختلف

تولید بهترین دستگاه جوشکاری در اندازه های مختلف بسیاری از شرکت ها به دلیل در خواست زیاد تولیدی ها وصنعت ها به این دستگاه اقدام به تولید دستگاه جوشکاری رباتیک نموده اند. انها با تولید بهترین دستگاه رباتیک در اندازه های مختلف سعی بر رقابت با نمونه های خارجی دارند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.