شرکت دستگاه جوشکاری پالسی اینورتر

در این مطلب قصد داریم شما را با  دستگاه جوشکاری پالسی، ویژگی های دستگاه جوشکاری پالسی، تفاوت دستگاه جوشکاری اینورتر پالسی نسبت به سایر دستگاه های جوشکاری، کاربردهای این دستگاه و نحوه سفارش این نوع دستگاه آشنا کنیم، پس تا انتهای مطلب با ما همراه باشید؛ 

شرکت دستگاه جوشکاری پالسی اینورتر

توضیحاتی در مورد دستگاه جوشکاری پالسی

توضیحاتی در مورد دستگاه جوشکاری پالسیدستگاه های جوشکاری، دستگاه هایی هستند که با برق کار کرده و باعث جوش زدن بین دو قطعه می‌شود و اکثرا در ساختمان سازی ها مورد استفاده قرار می‌گیرند و انواع مختلفی دارند.

از انواع پیشرفته و کارآمد آن، دستگاه جوشکاری اینورتر است. این دستگاه جوشکاری دارای منبع تغذیه قوی می‌باشد که امکان ایجاد جریان بالای جوشکاری را فراهم می‌کند. منبع تغذیه دستگاه های جوشکاری عمدتا ژنراتور است اما در دستگاه جوشکاری اینورتر پالسی منبع تغذیه رکتیفایر است. به این نوع منبع تغذیه یک سو ساز نیز گفته می‌شود چراکه باعث می‌شود جریان یک طرفه باشد و از عبور جریان برق در جهت مخالف جلوگیری می‌کند. به این ترتیب وجود آن در دستگاه جوشکاری اینورتر باعث تبدیل ولتاژ یا جریان AC به جریان یا ولتاژ DC می‌شود. 

دستگاه جوشکاری پالسی اینورتر نسبت به دستگاه های جوشکاری سنتی دارای حجم و وزن بسیار کمی است به طوری که می‌توان گفت ابعاد دستگاه اینورتر یک چهارم ابعاد دستگاه های سنتی است. همچنین وزن آن یک سوم وزن دستگاه جوش سنتی است.

این تفاوت ها باعث شده که مصرف برق دستگاه اینورتر نسبت به سنتی ۲۰ الی ۳۰ درصد کاهش یابد. جوشکاری با دستگاه اینورتر باعث افزایش کیفیت و کارایی جوشکاری می‌شود و قطعه های مورد نظر بسیار محکم به هم جوش می‌خورند و به دلیل ایجاد جوش های یکنواخت و عدم پخش مایع جوشکاری، از بی نظم شدن قطعات جلوگیری می‌کند.

همچنین این دستگاه به هیچ وجه دارای صدای بالا نبوده و از آلودگی صوتی محیط جلوگیری می‌کند. همچنین راندمان کار و ویژگی های دینامیتی این دستگاه را می‌توان با ابزارهای کامپیوتری مشاهده کرد. به دلیل ابعاد و وزن کم امکان حمل و نقل و نگهداری بدون اشغال فضای زیاد فراهم است. 

تولید مستقیم انواع دستگاه جوشکاری اینورتر

تولید مستقیم انواع دستگاه جوشکاری اینورترامروزه استفاده از دستگاه های جوشکاری پالسی به دلیل عدم اشغال جا، تک فاز بودن و امکان کار با آن در منزل و امکان به کار گیری از آن در جوشکاری های متوسط و جزئی افزایش یافته است و تولید دستگاه جوشکاری اینورتر بیشتر شده است. سفارش مستقیم این نوع دستگاه با حذف واسطه ها سبب مقرون به صرفه بودن قیمت خرید آن می‌شود. مشتریان می‌توانند جهت سفارش انواع دستگاه جوشکاری اینورتر از تولیدی های مستقیم، به سایت اینترنتی معتبر مراجعه و اقدام به ثبت سفارش نمایند. 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.