شرکت دستگاه جوش طلاسازی لیزری آلمانی

دستگاه جوش مدل های مختلفی دارد , ما در اینجا درباره دستگاه جوش طلاسازی صحبت می کنیم. یکی از کارهایی که بر روی طلا انجام می شود, درج نام یا برند تولید کننده است که در قدیم با روش های کوبی با سمبه ای انجام می شده که مشکلات فراوانی مثل ناخوانا بودن, نداشتن امکان برای ایجاد مارک های ظریف, محدودیت در انتخاب محل برای زدن مارک, بیشتر شدن فشار بر روی نیروی کار که باعث رفتن نیرو کارآزموده از کار میشد. دستگاه جوش طلا سازی لیزر جهت حک و برش بر روی طلا و نقره استفاده می شود. این دستگاه امکان جوشکاری بر روی طلا و دیگر جواهرات را به وجود می آورد. کارایی این دستگاه صرفا جهت حک و برش فقط طلا و نقره نیست, جوشکاری بر روی فلزاتی مثل قلع و روی و تیتانیوم و کرون نیز با این نوع از دستگاه جوشکاری انجام می شود. 

شرکت دستگاه جوش طلاسازی لیزری آلمانی

برند دستگاه جوش طلاسازی لیزری آلمانی

برند دستگاه جوش طلاسازی لیزری آلمانی

دستگاه جوش آلمانی یکی از برندهای موجود در بازار می باشد , در حال حاضر به غیر از کشور آلمان , کشورهای دیگری نیز وجود دارند که در این عرصه فعالیت می کنند و بعضا محصولات مشترک هم مثل محصول مشترک آلمان و ایتالیا وجود دارد . کشورهای روسیه و آمریکا نیز از سردمداران تولید دستگاه جوش طلا سازی لیزری هستند.امروزه با اضافه شدن موارد استفاده از این دستگاه شرکت های بیشتری از تولید این دستگاه استقبال کرده اند و همین امر باعث به وجود آمدن بازار رقابت شده و بالاتر رفتن کیفیت تولید در دستگاه های جدید شده است. دستگاه جوش طلاسازی لیزری آلمانی به علت داشتن ظرافت و دقت بالا یکی از بهترین برندهای بازار فعلی می باشد اما با توجه به تحریم های انجام شده, دستگاههای مونتاژ چین و ساخت روسیه در بازار فراوان می باشند. 

تولید کننده بهترین دستگاه جوش طلاسازی

تولید کننده بهترین دستگاه جوش طلاسازی

تولید کننده دستگاه جوش به علت وجود بازار رقابتی باید به جزئیات دقت بیشتری کند, هرچه دستگاه دارای ظرافت بیشتری باشد کارایی بهتر و بالاتری خواهد داشت, دقت در ضخامت برش, توانایی جوش نقطه ای و خطی و داشتن سیستم خنک کننده لیزر و مصرف برق پایین, داشتن سیستم مشاهده که شامل دوربین و صفحه نمایش بزرگ کننده تصویر باشد. این نوع دستگاه جوش توانایی ساخت تابلو سازی و حروف برجسته و بیلبردهای تبلیغاتی و دادن جوش دقیق در الکترونیک و جوشکاری ابزار را نیز دارد . برند های آلمانی در ساخت دستگاه جوش طلاسازی یکی از بهترین ها هستند. جوش نقطه ای با لیزر به علت ظرافت زیاد بیشتر بر روی فلزهای گرانبها مثل طلا انجام می شود. 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.