شرکت دستگاه جوش کوچک جیبی

برای خرید انواع دستگاه جوش کوچک جیبی می توانید به صورت مستقیم اقدام به خرید کنید. خرید مستقیم به دلیل بدون واسطه بودن بسیار ارزان قیمت می باشد.

شرکت دستگاه جوش کوچک جیبی

دستگاه جوش کوچک فوق سبک جیبی

دستگاه جوش کوچک فوق سبک جیبی دستگاه جوش کوچک فوق سبک جیبی دارای مزایای بسیار می باشد از جمله حمل آسان آن که مورد توجه فراوان قرار گرفته است. از مزیت های این نوع دستگاه جوش کوچک می توان به سبک و قابل حمل آسان، قابلیت جوشکاری با باطری، قابلیت جوشکاری تک و آسان و … اشاره کرد. از جمله می توان به دستگاه جوش اینورتر شارژی اشاره کرد آکیو پاکت قابلیت جوشکاری با الکترود های سلولزی، الکترود های روتیلی، الکترودهای پایه و همچنین الکترودهای خاص تا قطر ۳/۲۵ استیل، استیل آلیاژ بالا و آلومینیوم را دارد.

دستگاه جوش اینورتر شارژی آکیوپاکت این امکان را به جوشکار می دهد که با یک شارژ کانال ۶ عدد الکترود سایز ۳/۲۵ یا ۱۸ عدد الکترود سایز ۲/۵ را جوشکاری کند. تکنولوژی آکیو بوس و این اطمینان را به شما می دهد که بهترین قدرت جهت بر قرار قوس الکتریکی پایدار و ثابت را در طول جوشکاری به کاربر دهد.

دستگاه جوش ایرانی فوق العاده سبک می باشد ۲۰۰ آمپر ، دارای نمایشگر دیجیتال، بسیار سبک و با کیفیت، قابلیت جوشکاری تا الکترود ۳ ، دارای یکسال گارانتی کتبی شرکتی و…را دارا می باشد

تولیدی مناسب ترین دستگاه جوش ۲۰۰ آمپر

تولیدی مناسب ترین دستگاه جوش 200 آمپر تولیدی دستگاه جوش در زمینه های مختلف در حال فعالیت می باشند. می توان به اینورترها با توانایی های مشابه در بازار مشاهد می شوند. اما در میان تمامی مدل های متفاوت موجود در بازار‌، اینورترهای جوشکاری وجود دارند. که برای مصرف کنندگان که همان استادکاران صنعت جوشکاری می باشند بیشتر محبوب هستند. علت محبوبیت از آن جهت می باشد که در چنین ابزاری، قطعاتی استفاده گردید که در موارد مشابه آن وجود ندارد. بودن قطعات خاص با تکنولوژی های برتر موجب کارایی بسیار بیشتر این دستگاه اینورتر گردیده است. شرکت ایران دستگاه جوش جیبی و ترانس یکی از برترین تولید کنندگان کشور ایران با دقت بسیار در ساخت و تولید ابزارش بهترین شرایط را برای کاربران فراهم آورده و خرید آن را بسیار آسان نموده.

دستگاه جوش اینورتر با داشتن وزن ۷/۴ کیلوگرم قابلیت جابجایی  بسیار عالی دارد و به دلیل داشتن بدنه مقاوم، می تواند محافظت ویژه ای را از قطعات داخلی آن داشته باشد. توانایی ایجاد ۲۰۰ آمپر جریان برای جوشکاری آسان و روان از ویژگی های خاص این دستگاه می‌باشد. استفاده از این دستگاه اینورتر برای کارهای خانگی و تعمیرات ساده به صورت فوق العاده ای مفید می‌باشد. مزیت خرید دستگاه جوش کوچک ۲۰۰ آمپر ایران عبارت هستند از؛

  • جوشکاری با قوس الکتریکی SMAW و توانایی بالا
  • دارای برترین سیستم محافظتی اضافه ولتاژ و اضافه جریان و گرما
  • دارای برتری سیستن محافظتی اضافه ولتاژ و اضافه جریان و گرما
  • بسیار مناسب و کارا برای جوشکاری های حالت الکترود و حالت تیک
  • توانایی انجام جوشکاری با الکترود ۲/۳ تا ۶/۱ میلی متر
  • دارای کابل های مقاوم و استاندارد با طول مناسب که برای انبر جوش ۷/۴ و برای انبر اتصال ۲ متر می باشد.
  • دارای مصرف بسیار پایین برق و سودآوری در بلند مدت

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.