شرکت دستگاه جوش ۱۶۰ آمپر آرگون

یکی از پرکابرد ترین وسیله در صنعت دستگاه جوش می باشد. این دستگاه جهت عملیات جوشکاری مورد استفاده قرار می گیرد. جوشکاری فرایندی است که در آن به وسیله حرارت بالا دو قطعه هم جنس را به یک دیگر متصل می کنند. جوشکاری انواع مختلفی دارد که از مطرح ترین آن ها می توان به جوش برق و جوش آرگون اشاره نمود. در جوش برق منبع تولید حرارت قوس الکتریکی می باشد. ولی در جوش آرگون سوختن گاز استیلن به همراه گاز اکسیژن منبع تولید حرارت است. دمای تولید شده در این دو جوش نیز متفاوت می باشد. در جوش برق نهایت حرارت ۱۵۰۰ درجه سانتی گراد و در جوش آرگون این عدد به ۳۰۰۰ درجه یعنی دو برابر آن می رسد. هر کدام از این جوش ها به یک دستگاه برای تولید حرارت نیاز دارند. در جوش آرگون قدرت دستگاه جوش ۱۶۰ آمپر می باشد. ولی در جوش برق این عدد متفاوت و متغیر است.
شرکت دستگاه جوش 160 آمپر آرگون

دستگاه جوش ۱۶۰ آمپر خانگی آرگون

دستگاه جوش 160 آمپر خانگی آرگون همان طور که از نام این دستگاه پیداست این دستگاه را می توان در خانه نیز به راه انداخته و جوشکاری نمود. از این جوشکاری در مناطقی که دسترسی به برق نیست هم استفاده می شود. زیرا این دستگاه دو منبع برای گاز های اکسیژن و استیلن دارد و به هیچ انرژی یا نیرویی از خانه یا مکان دیگر احتیاج ندارد. این منبع ها پس از تخلیه شدن مجددا برای عملیات جوشکاری باید پر شوند. در جوشکاری آرگون باید یه فلز که از جنس قطعات کار می باشد مورد استفاده قرار گیرد. این کار جهت ذوب شدن و پر کردن فضای خالی بین دو قطعه انجام می شود. در جوشکاری برق این کار نیاز نیست زیرا الکترود هم رسانای جریان برق بوده و هم به عنوان فلز پرکننده عمل می کند. در جوش ارگون نمی توان از الکترود های جوش برق استفاده نمود. چون هیچ انرژی الکتریکی در عملیات وجود ندارد. شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر پیرامون دستگاه های جوش و مطرح کردن پرسش های خود با واحد مشاوره مجموعه ما تماس بگیرید و پاسخ پرسش های خود را دریافت نمایید.

تولید کننده انواع دستگاه جوش ترانسی کوچک

تولید کننده انواع دستگاه جوش ترانسی کوچک مجموعه پاور جوش، بهترین تولید کننده دستگاه جوش در کشور می باشد در این شرکت انواع دستگاه ها برای انواع عملیات های جوشکاری معمولی یا پیچیده تولید می گردد. امروزه به علت پیشرفت پر سرعت صنعت در همه کشور ها از جمله ایران، باید دستگاه هایی مطابق با جدید ترین و بالاترین استاندارد های جهانی تولید کرد. ما با تولید دستگاه جوش آرگون و دستگاه جوش ترانسی که برای جوش برق به کار می رود، در راه تولید داخلی و حمایت از متخصصان و نیروی کار بومی قدم های بزرگی برداشته ایم. حال برای ادامه دار بودن این مهم به حمایت تولید کنندگان و صنعتگرانی که به این محصولات احتیاج دارند نیاز داریم.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.