شرکت دستگاه جوش ۱۸۰ آمپر اینورتری

دستگاه جوش ۱۸۰ آمپر یک وسیله ی برقی برای اتصال دو فلز به یکدیگر است و امروزه می توان بسته به نوع کار با انواع این دستگاه ها مواجه شد. این دستگاه به اینورتر جوشکاری خانگی معروف است به این معناست که توانایی  کار دائم هم با الکترود ٢/۵ و هم با الکترود ٣ را دارد. 

شرکت دستگاه جوش 180 آمپر اینورتری

مشخصات دستگاه جوش ۱۸۰ آمپر اینورتری

مشخصات دستگاه جوش 180 آمپر اینورتری دستگاه جوش اینورتری ساخت ایران می باشد و سبک و کوچک و قابل حمل هست. مجهز به صفحه دیجیتالی جهت نمایش میزان جریان خروجی و دارای ٢۴ ماه گرانتی هم می باشد. 

این دستگاه دارای دو ولوم است که یکی برای تنظیم جریان خروجی و دیگری برای تنظیم شکل و مدل جوش است. 

به دلیل آنکه این دستگاه جوش در هنگام کار از ولتاژ ثابتی برخوردار است و میزان ولتاژ و آمپرش نوسان ندارد به همین جهت برای جوشکاری های پودری و گاز می شود از این دستگاه استفاده کرد. 

دارای دو انبر است و آخرین میزان جریانی که می تواند از خود عبور دهد ۱۸۰ آمپر است. از استاندارد اروپایی برخورد دار بوده و مورد تایید می باشد و همچنین به سیستم قطع‌ کننده‌ ی محافظتی مجهز می باشد. قابل حمل و سبک می باشد و درجه عایق کاری آن درجه f است. 

دستگاهی با نقطه جوش بالا و کم مصرف است. این دستگاه می تواند به مدت زمان طولانی کار کند و پس خاموش شدن سریع هم خنک شود و بازدهی خود را بالا ببرد. 

تولیدی بزرگ دستگاه جوش جوشکاری

تولیدی بزرگ دستگاه جوش جوشکاری اگر یک تولیدی دستگاه جوش می خواهد که بازار این ابزار را در دست بگیرد و به یک تولیدی بزرگ دستگاه جوش جوشکاری تبدیل شود، باید در تولیداتش چند نکته مهم را در نظر بگیرد :

  • در تولید این دستگاه باید دارای جریانی ثابت باشد تا بتوان از آن برای جوشکاری هایی با قوس الکتریکی و یا جوشکاری با تنگستن های گازی استفاده کرد. 
  • نکته دیگر در تولید دستگاه جوش آن است که قیمت نهایی دستگاه نباید خیلی گران باشد. دستگاهی که گران باشد مشتری ندارد. برای همین تولید کننده ها باید به نحوی دستگاه را طراحی و درست کنند که قیمت نهایی که بدست مشتری می رسد ارزان قیمت در بیاید. 
  • دستگاه نباید از ولتاژ بالایی برخوردار باشد که زیاد برق مصرف کند. برای همین تولید کننده ها باید در ساخت این دستگاه از این لحاظ دقت کنند. 
  • یکی دیگر از شاخصه هایی که تولیدکنندگان باید در تولید دستگاه جوش از  آن استفاده کنند آن است که دستگاه جوش وسیله ای است برای تامین حرارت برای جوشکاری. برای همین  تولید کنندگان باید از مبدل هایی استفاده کنند که مدرن ترین و به روز ترین مبدل ها باشد. جدیدترین نوع آن ها مدل های اینورتری می باشد که کم حجم می باشد و زیاد هم برق مصرف نمی کند و در کل به صرفه است. 
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.