شرکت دستگاه نقطه جوش ظریف ایرانی

دستگاه نقطه جوش ظریف نوعی از جوشکاری مقاومت الکتریکی می باشد که برای جوش کردن محصولات مختلفی از جمله ورق های فلزی بکار میرود اما همانطور که از نامش پیدا می باشد باعث جوش کردن نقطه ها و اتصالات  ظریف می شود برای اتصال فلز های ظریف کاربرد دارد.

شرکت دستگاه نقطه جوش ظریف ایرانی

انواع دستگاه نقطه جوش ظریف برند ایرانی

انواع دستگاه نقطه جوش ظریف برند ایرانی

فرآیند ای که در تماس با آن نقاط سطح فلز با گرمای حاصل از مقاومت در جریان الکتریکی متصل می‌شوند.

این دستگاه همانطور که از نامش پیداست برای متصل شدن نقاط ظریف به کار می رود این فرآیند توسط دو الکترود آلیاژ و مس به شکل متمرکز شکل می گیرد، که جریان جوش را در یک نقطه کوچک متمرکز کرده و به طور همزمان ورق ها و قطعاتی را که می خواهیم تحت فشار الکترود ها در کنار هم قرار بگیرند را به هم متصل می کنند.

این کار به این صورت انجام می گیرد که فلز را ذوب کرده و سپس توسط یک لکه کوچک آن ها را به هم متصل نموده.

برای جوش کردن این نقاط ظریف باید اندازه گرمای نقطه جوش را بدانیم و آن را تنظیم کنیم زیرا گرمای بیش از حد باعث ذوب شدن فلز و خرابی آن می گردد و پایین بودن دمای آن نیز باعث می شود که فلز جوش نخورد یا اینکه نقطه جوش خیلی ضعیفی داشته باشد که به کار نیاید.

ظرافت این کار بسیار می باشد بنابراین باید در زمان جوش کردن دقت فراوانی داشت که فرایند جوش کردن به درستی انجام شود و بتوانیم کاری بی نقص و تمیز داشته باشیم.

جوشکاری توسط دستگاه نقطه جوش ظریف بیشتر برای شکاف های موازی و یا شکاف هایی که در بستری ایجاد شده است و برای جوش کاری سیم های ریز مورد استفاده قرار می گردد.

برای انجام این کار الکترود ها به سطح فلز آورده شده و فشار کمی را اعمال می کنیم و جوش کاری را انجام داده و سپس باید مرحله خنک سازی را انجام دهیم و باعث خنک شدن آن شویم، که باعث سخت شدن مواد می شود.

سخت شدن مواد باعث افزایش مقاومت مواد  و کشش آن می گردد.

زمان جوشکاری در این روش بسیار کوتاه می باشد، که این زمان کوتاه باعث می شود که الکترود ها نتواند به اندازه کافی سریع حرکت کنند و مواد کامل به هم نمی چسبند.

تولید کننده دستگاه نقطه جوش با قیمت عالی

تولید کننده دستگاه نقطه جوش با قیمت عالی قیمت دستگاه نقطه جوش با توجه به کیفیت آن و مواد به کار رفته در آن و کاربرد آن تعیین می گردد.

شرکت ما تولید کننده دستگاه نقطه جوش  ظریف و قوی می باشد.

شما می تواند این دستگاه ها را با توجه به نیازتان سفارش دهید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.