شرکت سیم جوشکاری co2 صادراتی در یزد

امروزه برای بالابردن کیفیت و مرغوبیت کار از جمله کارهای جوشکاری از دستگاههای پیشرفته و همچنین سیم جوش ها و الکترود های مدرن تر استفاده می شود چرا که هم باعث کیفیت کار و همچنین سهولت در انجام کار شده اند.

 سیم جوشکاری co2 جزوه نمونه سیم هایی است که برای دستگاه های مخصوص به کار برده می شود و همچنین با پیشرفت علم و تکنولوژی این سیم جوش ها وارد بازار شد که همه به نوعی باعث کاهش تخلخل گازها هنگام جوشکاری شود در واقع با کاهش این گازها امکان آسیب به ریه ها و مجاری تنفسی نیز کمتر می‌شود و هم استفاده از این سیم ها باعث شده که جوشکاری مان تمیز تر و دقیق تر اجرا شود.

شرکت سیم جوشکاری co۲ صادراتی در یزد این گونه محصولات را در باکس های ۳۰ عددی و همچنین جوابهای ۵۰۰ عددی بازار عرضه می کند و در دسترس مشتریان و مصرف کنندگان قرار می دهد.

شرکت سیم جوشکاری co2 صادراتی در یزد

نحوه کار با سیم جوشکاری co2 چگونه است؟

نحوه کار با سیم جوشکاری co2 چگونه است؟ نحوه کار با سیم جوش co۲ شباهت بسیار زیادی با سیم جوش های معمولی و عادی دارد ولیکن این سیم جوش ها به

گونه‌ای ساخته شدند که نباید از ولتاژ بسیار بالا برای کاربران آنها استفاده کنیم چراکه این سیم جوش ها به نوعی هنگام کار باعث کاهش خروج گاز از قسمت های جوشکاری شده میشود و همچنین باعث کاهش تجمع گاز در محیط و جلوگیری از آسیب به ریه ها و مجاری تنفسی نیز می شود به همین دلیل نباید از حرارت زیاد برای ذوب شدن اینگونه سیم جوش ها استفاده کرد در واقع این سیم جوش ها هنگام که به الکترود متصل می شوند جریان برق را به صورت مساوی و یکسان عبور می دهند و باعث اتصال قطعات فلزی به یکدیگر می شوند.

 استفاده از اینگونه سیم جوش ها به مهارت بسیار بالایی نیاز دارد چراکه کار با آنها برای قطعات فلزی و خصوصی انجام می‌شود و همچنین جوش داده شده با این سیم جوش ها قدرت مقاومت بسیار بیشتری نسبت به سیم جوش های معمولی دارد.

صادرات انواع سیم جوشکاری co2 به صورت مستقیم

صادرات انواع سیم جوشکاری co2 به صورت مستقیم صادرات انواع سیم جوشکاری co۲ از شهرستان یزد به صورت مستقیم به سایر شهرها و حتی کشورهای همسایه مانند عراق و پاکستان نیز انجام می شود چراکه این سیم جوش ها از کیفیت بسیار بالایی برخوردار بوده و همچنین نسبت به سیم جوش های معمولی قیمت مناسب تری نیز دارد و بسیار مورد توجه مصرف کنندگان مشتریان قرار گرفته اند.

صادرات سیم جوشکاری بیشتر به صورت عمده و کلی و با قیمتهای مناسب انجام می شود چراکه این سیم جوش ها همچنین در کشورهای همسایه نیز مورد استقبال قرار گرفته و محبوبیت بسیار زیادی پیدا کرده اند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.