شرکت سیم جوش برنجی آکا اصلی

شرکت پاور جوش با بیشترین سابقه در صنعت جوشکاری در تلاش است تا محصولات خود را با بهترین کیفیت و با به صرفه ترین قیمت ، در سراسر کشور صادر کرده و به پیشرفت صنعت کشور خود کمک کند . تیم پشتیبانی این شرکت با تمام تلاش خود در کمک به مشتریان ، توانسته رضایت آنها را افزایش دهد . همچنین این شرکت از سیم جوش برنجی آکا در تولیدات خود به خوبی استفاده می کند .

شرکت سیم جوش برنجی آکا اصلی

مشخصات سیم جوش برنجی آکا اصلی

مشخصات سیم جوش برنجی آکا اصلیکارخانه آکا و یا همان تولید کننده سیم جوش ، به تازگی دارای بهترین سابقه در تولیدات سیم جوش و ریخته گری شده و توانسته سهمی از افتخار شکوفایی صنعت ایران را داشته باشد . این شرکت با چندین سال سابقه متوالی پذیرای مشتریان بیشتر و همکاری با شرکت هایی همچون دوچرخه سازی ، کابینت سازی ، صنایع تزئیناتی و همینطور صنعت ماشین سازی می باشد .

هر کدام از کالاهایی که در این زمینه وجود دارند دارای وسیله کار و یا ابزار کاری هستند که تعدادی از آنها را برای شما توضیح خواهم داد :

کپسول ۴۰ لیتری

این ابزار تقریبا بیشترین مصرف در انجام کار را دارد . این ابزار به خاطر فشرده بودن و مقدار بیشتری گاز ، فروش بیشتری نسبت به بقیه هم نوعانش دارد .

رگلاتور اکسیژن

رگلاتور و یا همان مانومتر اکسیژن دارای قسمتی می باشد که میزان فشار ورودی و خروجی کپسول ها را نشان می دهد . این نوع محصول در تنوعاتی به فروش می رود از جمله محافظ گیج که در جلوگیری از ضربه به کار می رود .

سرپیک جوش 

سر پیک جوش یکی از مهمترین ابزار جوش کاری می باشد که کار آن با کمک جریان اکسیژن و یا گاز ، می تواند چیزی را از قطر و اندازه کوچک تا بزرگ فلزی را به ذوب تبدیل کند . 

رگلاتور کپسول 

همانطور که درباره رگلاتور اکسیژن گفتیم ، وظیفه اصلی رگلاتور گاز نشان دهنده میزان فشار ورودی و خروجی گاز را نشان می دهد . این وسیله به نوع های ضعیف ، خانگی ، و نیمه صنعتی و قوی تقسیم می شود . 

کپسول گاز

کپسول های ۱۳ کیلویی بیشترین مصرف کاربران بوده و شرکت هایی همچون ایران گاز ، بوتان و پرسی در تولید این محصول کمک می کنند . 

شیلنگ هوا

شیلنگ هوا در زمینه جوش و برشکاری که از کپسول های اکسیژن و غیره استفاده می شود .

تولید کننده سیم جوش برنجی خارجی

تولید کننده سیم جوش برنجی خارجیشرکت آلمانی تولید کننده سیم جوش خارجی، بخاطر بهترین کیفیت و درخواست زیاد موجب شده است تا کلاهبرداران و یا سودجویان روی نوع تقلبی تمرکز کنند و محصولی بی کیفیت را به عنوان محصولات اصلی این شرکت به خریداران بفروشند .

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.