شرکت سیم جوش دستگاه co2 در تهران

شرکت ما بعنوان یک شرکت تولید کننده سیم جوش دستگاه co2 یکی از برترین و موفق ترین تولید کنندگان در زمینه تولید این محصول است که با تکیه بر توان داخلی و با استفاده از بروزترین تکنولوژی های روز دنیا توانسته علاوه بر بازار داخلی مشتریانی در خارج از کشور داشته باشد. امیدواریم با در سال تولید و مقاومت اقتصادی با حمایت های دولت تدبیر نور تازه ای در چرخه تولید این محصول تابیده شود و زمینه جهت تولید انبوه فراهم آید و بدین ترتیب جوانان زیادی مشغول بکار شوند و زمینه جهت اشتغال بیشتر فراهم شود‌.

شرکت سیم جوش دستگاه co2 در تهران

نکات ایمنی در استفاده از سیم جوش دستگاه co2

نکات ایمنی در استفاده از سیم جوش دستگاه co2

ایمنی در جوشکاری یکی از مهمترین مواردی میباشد که جوشکاران باید به آن توجه داشته باشند. در جوشکاری با دستگاه co2 افراد با جریان برق و حرارت روبرو هستند و خطر شوک الکتریکی و برق گرفتگی زیاد است پس باید با تجهیزات ایمنی جلوی هر گونه حادثه و خطری را گرفت. یکی از این تجهیزات ایمنی لباس خشک است. در هنگام جوشکاری بدلیل تعریق جوشکار احتمال برق گرفتگی زیاد می شود بنابراین استفاده از لباس خشک بسیار اهمیت دارد‌. استفاده از لباس های کتانی در این زمینه توصیه میشود. بدلیل متصاعد شدن گازهای سمی استفاده از ماسک های مخصوص جوشکاری توصیه مهمی است که حتما باید رعایت شود. نکته مهم دیگر استفاده از تهویه هوا در محیط جوشکاری است. در هنگام جوشکاری دقت لازم را داشته باشید تا در محیط جوشکاری بنزین و سایر مواد اشتعال زا وجود نداشته باشد و در هنگام کار مراقب پوست خود باشید. نگهدارنده سیم جوش در هنگام جوشکاری گرم میشود و احتمال سوختگی دست وجود دارد و باید به این مسائل اهمیت داد.

تولید کننده سیم جوش دستگاه co2 در تهران

تولید کننده سیم جوش دستگاه co2 در تهران

تولید کننده سیم جوش دستگاه co2 در تهران با توجه به نیاز کشور اقدام بله تولید دارد و با توجه به تقاضای زیاد بازار که روز بروز بیشتر هم میشود، توانسته تولید خود را در هر روز به میزان زیادی افزایش دهد. یکی از مراکز مهم عرضه این محصول در تهران بازار بزرگ تهران است که با توجه به سابقه و قدمت تاریخی آن در جهت ارائه انواع محصولات، توانسته مشتریان را از سراسر کشور جهت خرید عمده و مقرون به صرفه با هزینه ای اقتصادی به سوی خود بکشاند. البته تولید کنندگان سیم جوش محصول خود را از طریق سایت های فروش بصورت اینترنتی هم بفروش میرسانند و خریداران محترم بصورت آنلاین سفارش میدهند و از طریق پست دریافت می نمایند.

سیم جوش تهران با قیمتی مناسب در اختیار خریداران است و تولید کنندگان بیشترین تولید خود را به خریدارانی از تهران تحویل میدهند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.