صادرات دستگاه جوشکاری سیار دیزلی

دستگاه جوشکاری سیار دستگاهی است که بدون اتصال به برق و با نیروی ژنراتور بنزبنی یا گازوئیلی کار می کند . این دستگاه ها در مناطقی که برق مورد نیاز دستگاه جوش کاری وجود ندارد استفاده می شود . بنابراین دستگاه های جوشکاری سیار تولید ایران گاهی به کشور های دیگر صادر می شود.

صادرات دستگاه جوشکاری سیار دیزلی

انواع دستگاه جوشکاری سیار دیزلی

انواع دستگاه جوشکاری سیار دیزلی

دستگاه جوشکاری صنعتی سیار همانطور که در بالا گفتیم  از انواع ژنراتور های بنزینی و گازوئیلی است که به توضیح اقسام مختلف دستگاه جوش کاری در این مطلب می پردازیم.

ترانسفورماتور: دستگاه های غیر سیار هستند که نیاز به جریان برق شهری دارند و جریان برق را با اخلاف آمپر بالا و ولتاژ پایین تبدیل می کنند. این نوع از دستگاه بیشتر در ساختمان های در حال ساخت و مکان هایی که جوش کاری طولانی و سنگین می شود کاربرد دارد.

رکتی فایر: جریان مستقیم یا  مستقیم  متناوب وابسته به نوع دستگاه استفاده و کاربرد دارد. این نوع از دستگاه ها کاربردی مانند ترانفور ها دارند با این تفاوت که رکتی ها قابلیت جا به جایی و انتقال دارند و تا حدی جز دستگاه های سیار محسوب می شوند.

ژنراتور های احتراقی: تمام ویژگی های این دستگاه مانند ترانسفور است با این تفاوت که در ترانسفور ها از نیروی برق استفاده می شود و در ژنراتور ها از نیروی بنزین یا گازوئیل به کار گرفته می شود. این نوع دستگاه دارای معایبی و مشکلاتی هم چون ، سر و صدای زیاد و دود کردن و آلوده کردن محیط ریست می باشند . همین عوامل استفاده از این دستگاه ها را در پروژه های شهری محدود می کند.

اینورتر ها : این دستگاه از جدید ترین دستگاه های جوش کاری است که بعضی از انواع آن با هردو جریان متناوب و مستقیم کار می کنند. این نوع از دستگاه بهترین نوع جوش را دارد و وزن آن هم از سایر دستگاه ها پایین تر است. همین ویژگی ها موجب شده تا بیشتر آهنگر ها از این دستگاه جوش استفاده کنند.

آخرین قیمت دستگاه جوشکاری صنعتی

آخرین قیمت دستگاه جوشکاری صنعتی

قیمت دستگاه جوشکاری:

در بازار فروش کشور ما اغلب سه نوع دستگاه جوش تولید و عرضه می شود. اینورتر های تولید کشور های اروپایی معمولا قیمت بالا تری به نسبت سایر دستگاه های جوش دارند که در صورت تقلبی نبودن بالا ترین کیفیت را دارند.اینوتر های ایرانی ،ترکیه و چینی به ترتیب از کیفیت های کم تری برخوردار هستند ، ولی به جرات می توان گفت اینورتر ایرانی از کیفیت و قیمت مناسب تری به نسبت دستگاه های دیگر برخوردار است. اما دستگاه جوش های چینی بعد از مدتی دچار سوختی در موتور می شود .


0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.