صادرات دستگاه جوشکاری مس ایرانی

دستگاه جوشکاری مس، ابزاری سبک و کاربردی است که جهت اتصالات مسی به کار می رود و طبق تکنولوژی های روز دنیا طراحی می گردد. دستگاه جوش ایرانی یکی از با کیفیت ترین محصولات کشورمان است که به سایر نقاط جهان صادر می شود. 

صادرات دستگاه جوشکاری مس ایرانی

مشخصات فنی دستگاه جوشکاری مس

مشخصات فنی دستگاه جوشکاری مس از مشخصات فنی این دستگاه ها می توان به موارد ذیل اشاره نمود:

  • یک میله با پوشش الکترود دو قطعه را به هم اتصال می دهد.
  • بخشی از دستگاه منبع تغذیه آن است که انرژی مورد نیاز جهت شروع کار دستگاه را تامین می کند. این بخش توسط قوس الکتریکی با منبع و جریان متناسب، موجب تولید انرژی می شوند. 
  • وجود کابل برق، جریان برق شهری را، به انرژی مصرفی دستگاه تبدیل می کند.
  • آمپر بخشی است که میزان ولتاژ را تنظیم می نماید.
  • با توجه به مدل دستگاه از میزان فرکانس متفاوتی برخوردارند.
  • جریان خروجی این محصولات ۲۰ تا ۱۹۰ آمپر می باشد.
  • ترانسفورماتور ها مبدل جریان برق شهری به جریان برق دستگاه هستند. 

دستگاه ها از نظر فنی در سه حالت لیزری، الکتریکی و شیمیایی تهیه می شوند و هر یک کاربرد خاص خود را دارند.

صادر کننده دستگاه جوشکاری برند ایرانی

صادر کننده دستگاه جوشکاری برند ایرانی صادر کننده دستگاه جوشکاری با برند ایرانی، انواع محصولات جوشکاری را به سراسر جهان ارسال می کند. بعد از اینکه ژنراتور و ترانسفورماتور های جدید اختراع گردید، انقلابی نو در عرصه جوشکاری به وجود آمد.

در کشور ما نیز، این تکنولوژی در مدت زمان کوتاهی، جای خود را در صنعت یافت و بهترین تهیه کنندگان دستگاه اینورتر، با کیفیت ترین و بهترین محصولات را به بازارهای جهانی ارائه نمودند.

در حال حاضر انواع قطعات مورد نیاز جهت ساخت دستگاه جوشکاری ایرانی مانند انبر، کابل، کانکتور و …، به صورت بومی و در داخل کشور تهیه می گردد. تکنولوژی ساخت دستگاه جوش مزایای اقتصادی فراوانی برای کشور به همراه آورده است و می تواند از منظر یک بازار صادراتی پر رونق به آن نگریست. به همین دلیل نیاز به پیشرفت مستمر در آن احساس می شود تا بتوان در بازارهای رقابتی دوام آورد.

می توان گفت جوشکاری، در کل به سه روش اصلی صورت می گیرد، که هر یک تکنولوژی و دستگاه خاص خود را دارند و برندهای ایرانی نیز در همه زمینه ها مشغول به فعالیت هستند. این سه روش عبارتند از:

  1. روش دستی که توسط الکترودها انجام می شود.
  2. استفاده از سیم 
  3. جوشکاری زیر پودری

با تلاش مستمر جوانان میهن عزیزمان شاهد درخشش محصولات ایرانی در بازارهای جهانی هستیم. در تهیه این محصولات کاملا از قطعات و تکنولوژی بومی استفاده شده است و دستگاه ها طبق استانداردهای جهانی وارد عرصه رقابتی شده اند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.