صادرات دستگاه جوشکاری پالسی آرگون

دستگاه جوشکاری پالسی آرگون از فناوری پیشرفته اینورتر دوبل برخوردار است که تا ۸۵ درصد باعث افزایش راندمان می شود. این دستگاه در حالت بدون بار مصرف فوق العاده کم و پایینی دارد. این دستگاه با دارا بودن از جریان استحکام بالا به همراه قوس نرمريال باعث کم شدن صدا و تغذیه سیم بصورت عالی می شود که منجر به نمای جوشکاری  فوق العاده بالایی می شود. این دستگاه به علت داشتن کاربردهای متنوع و مفید، باعث کم شدن هزینه ها تا مقدار زیادی می شود.

صادرات دستگاه جوشکاری پالسی آرگون

مشخصات مهم دستگاه جوشکاری پالسی آرگون

مشخصات مهم دستگاه جوشکاری پالسی آرگوندستگاه جوشکاری پالسی آرگون دارای چه ویژگی هایی می باشد؟

این دستگاه برای جوشکاری الکترود، تیگ AC پالسی، تیگ DC پالسی و . . . مناسب می باشد و عالی است و کیفیت بالایی دارد. دستگاه جوشکاری پالسی آرگون دارای کاربردهای بسیاری در صنایع ساخت دوچرخه، ساخت موتور سیکلت، لوازم خانگی، لوازم پزشکی و . . . می باشد. این دستگاه برای جوشکاری مس ،آلیاژ تیتانیوم و . . . بسیار مناسب می باشد. دستگاه جوشکاری آرگون بسیار مناسب برای انجام کارهای خاص می باشد. اپراتور و کاربری که با این دستگاه کار می کند باید تکمسین فنی و کارورزیده ای باشد .

خرید عمده دستگاه جوشکاری پالسی

خرید عمده دستگاه جوشکاری پالسیبرای خرید عمده دستگاه جوشکاری پالسی از چه راهی باید اقدام نمود؟ آیا این امکان وجود دارد که دستگاه را بطور مستقیم از کارخانه خریداری نمود؟

تولید کنندگان بسیاری در ایران مشغول به تولید این دستگاه جوشکاری خاص هستند. برندهای خارجی درجه یکی هم در بازار این محصول مشغول به فعالیت هستند. برای خرید عمده دستگاه جوشکاری از راه های مختلفی می شود اقدام نمود. یکی از این روش ها خرید بدون واسطه و مستقیم از درب کارخانه یا کارگاه های تولید کننده می باشد. روش دیگر خرید از نمایندگان پخش مستقیم کارخانه های تولید کننده می باشد که به طور اختصاصی فروشنده این دستگاه می باشند و با برند های دیگر همکاری نمی کنند. روش خرید عمده مزایای فراوانی دارد. شما به هنگام خرید عمده می توانید به مقدار زیادی روی قیمت مذاکره کنید و تا حد امکان قیمت را بشکنید و خرید خودتان را با حداقل قیمت انجام دهید. مزایای دیگر این که در هزینه حمل و نقل و جابجایی هم می توانید صرفه جویی زیادی را انجام دهید. خرید دستگاه جوشکاری از طریق اینترنت و به صورت آنلاین نیز ممکن می باشد و با استفاده از فضای آنلاین می توانید دستگاه جوش مورد نظر خودتان را خریداری بفرمایید. برای مشاوره می توانید با شماره تلفنی که در سایت ما ذکر شده تماس گرفته و از خدمات مشاوره ما استفاده کنید

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.