صادرات دستگاه جوشکاری پرتو لیزر دستی

دستگاه جوشکاری لیزری برای جوش دادن انواع فلزات از جمله تیتانیوم، مس، روی، نقره، طلا و… به کار می رود. این دستگاه قادر است دو نوع فلز متفاوت را نیز به هم جوش دهد. دستگاه جوشکاری انواع مختلفی دارد و از نظر دما، دقت و سرعت با هم متفاوت می باشند. دستگاه جوشکاری پرتو لیزر دستی یکی از پرکاربردترین نوع این دستگاه در صنایع مختلف می باشد. صادرات این دستگاه با کیفیت عالی توسط بزرگترین تولیدکنندگان آن به کشورهای همسایه انجام می شود.

صادرات دستگاه جوشکاری پرتو لیزر دستی

مشخصات دستگاه جوشکاری پرتو لیزر دستی

مشخصات دستگاه جوشکاری پرتو لیزر دستیدستگاه جوشکاری لیزری در صنایع مختلفی همچون موبایل سازی، عینک سازی، جواهر سازی، ساختن تجهزات پزشکی و … مورد استفاده قرار می گیرد. این دستگاه با گرمای اندک و قابل تنظیمی که تولید می کند قادر است با استفاده از عمل ذوب دو فلز مشابه و یا مختلف را به هم متصل کند.

با توجه به اینکه نقاط ذوب فلزات مختلف با هم متفاوت می باشد این دستگاه قادر است انواع فلزات با دمای ذوب پایین و بسیار بالا را به هم جوش دهد و متصل کند. هنگام جوشکاری لیزری لبه ی دو قطعه که قرار است به هم متصل شوند توسط دستگاه پرتو لیزری ذوب می شود.

دقت و سرعت دستگاه جوشکاری پرتو لیزری دستی بسیار بالاست و قادر است در مدت زمان کوتاهی دو استیل یا فلز را با کیفیت بالا به هم متصل کند. این دستگاه قابل تنظیم می باشد و دارای صفحه ی نمایش لمسی و یا دکمه ای می باشد. کیفیت آن بسته به مدل دستگاه و نوع قابلیت های آن دارد.

پخش کننده دستگاه جوشکاری پرتو قابل حمل

پخش کننده دستگاه جوشکاری پرتو قابل حملدستگاه جوشکاری انواع مختلفی دارد. برخی از این دستگاه ها برای کاربردهای صنعتی و بزرگ تر به کار می روند. این نوع دستگاه ثابت بوده و قابل حمل نمی باشد اما دستگاه جوشکاری پرتو دستی قابل حمل می باشد و وزن نسبتا سبکی دارد. همین ویژگی باعث شده در صنایع و مشاغل مختلف از آن استفاده شود.

پخش کننده دستگاه جوشکاری پرتو قابل حمل توسط بزرگترین و برترین تولید کننده ی آن به سراسر کشور توزیع و ارسال می شود. آسانترین و مطمئن ترین روش تهیه و خرید این دستگاه به صورت آنلاین می باشد که به صورت غیر حضوری به دئرترین نقاط کشور قابل ارسال است.

پخش دستگاه جوشکاری با توجه به کاربرد وسیع آن در صنعت هر ساله به تعداد عمده در داخل و خارج کشور انجام می شود. دستگاه جوشکاری دستی با کیفیت درجه یک و تضمینی توسط بهترین و مجرب ترین مهندسان صنایع تولید شده و قابلیت های آن نسبت به گذشته پیشرفت های زیادی داشته است.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.