صادرات دستگاه جوش یو پی وی سی به سایر کشور ها

یکی از دستگاه ها که برای جوش استفاده می شود دستگاه جوش یو پی وی سی می باشد که در هنگام برش کاری پروفیل برای جوش کاری استفاده می شود و بسیار پر کاربرد می باشد کشور ما در حال حاضر در حال صادرات دستگاه جوش به سایر کشور ها می باشد. دستگاه جوش دارای ویژگی ها و مزایایی زیادی می باشد.

صادرات دستگاه جوش یو پی وی سی به سایر کشور ها

مشخصات دستگاه جوش یو پی وی سی چیست؟

مشخصات دستگاه جوش یو پی وی سی چیست؟

دستگاه جوش بسیار با کیفیت و بادوام می باشد و دارای مشخصات و ویژگی ها و مزایایی فراوانی می باشد و در زمینه های متفاوت کاربرد دارد و در بسیاری از شرکت و کارخانه ها که نیاز به دستگاه جوش دارند از این دستگاه یعنی دستگاه جوش  یو پی وی سی استفاده می شود. 

مشخصات دستگاه جوش پی وی سی عبارت است از:

  • این دستگاه تمام اتوماتیک می باشد.
  • امکان جوشکاری در زوایه ها و درجه های۳۰ و۱۸۰ را دارد.
  • تمام پارامتر ها از طریق کنترل من و انجام می شود.
  • تنیطم حرارت بین۰ تا ۳۰۰ درجه سانتی گراد.
  • قابلیت جوش برای پروفیل های لمینیت و رنگی.
  • دارای فرکانس ۵۰_۶۰.
  • توان خروجی ۳ کیلو وات.
  • فشار هوا ۶_۸بار.
  • منبع تغذیه ۲۳۰ ولت.

دستگاه جوش داری مزایایی زیادی می باشد که یکی از مهم ترین آن صرفه جویی در زمان می باشد و اینکه دستگاه جوش یو پی وی سی قابل جوش و قابل تنظیم می باشد.

سازنده انواع دستگاه جوش در ارومیه

سازنده انواع دستگاه جوش در ارومیه بعد از گذر سالیان انسانها به فکر تعامل  و داد و ستد افتادند و شروع به تبادل کالا به کالا کردند .امروزه محصولات زیادی بین کشورها داد و ستد می شود و محصولات  و کالاهای زیادی وارد یا از کشوری به کشور دیگر صادر می شود با گذر زمان افراد صادر کننده در زمینه های مختلف افزایش پیدا کردند و امروزه بسیاری از چیزهایی که به ذهن انسان خطور می کند وارد یا به کشورهای همجوار صادر می شوند. امروزه صادرات  دستگاه جوش رشد چشمگیری کرده و صادر کنندگان به این نتیجه رسیده اند که صادرات انواع دستگاه جوش می تواند سود خوبی داشته باشد. صادرات دستگاه جوش در ایران هر ساله اتفاق می افتد و بسیاری از دستگاه جوش رابه کشور های دیگر صادر می کنند.

سازنده دستگاه جوش در ارومیه در حال ساخت بهترین و با کیفیت ترین دستگاه جوش می باشند و سعی بر آن دارند که بادوام ترین و مقاوم ترین دستگاه جوش را صادر کنند. در ساخت دستگاه های جوش سازنده های زیادی وجود دارند که مشغول هستند و با صادرات این دستگاه ها به کشور های دیگر باعث رونق اقتصادی شده و جایگاه مناسبی را در این زمینه به وجود آورده اند. 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.