صادرات دستگاه جوش ۳۰۰ آمپر آروا مدل ۲۱۱۷

صادرات دستگاه جوش ۳۰۰ آمپر آروا مدل ۲۱۱۷ در سال تولید و اقتصاد مقاومتی جهش چشمگیری داشته است. ما صادرات خود را به کشورهای حاشیه خلیج فارس افزایش داده ایم و در روزهای اخیر صاردات خود را به کشورهای اروپایی نیز آغاز کرده ایم. توجه به صادرات باعث ایجاد مشاغل زیاد مرتبط شده است و رونق اقتصادی را بهمراه داشته است.

امید است با تلاش مجموعه و حمایت دولت با تولید روز افزون این محصول کاربردی گامی موثر در جهت صادرات و افزایش اشتغال برداریم.

صادرات دستگاه جوش 300 آمپر آروا مدل 2117

کاربرد دستگاه جوش ۳۰۰ آمپر مدل ۲۱۱۷

کاربرد دستگاه جوش 300 آمپر مدل 2117 دستگاه جوش ۳۰۰  آمپر با بهره گیری از تکنولوژی بالا، مصرف برق پایین، سیستم قطع کن محافظتی، قابلیت جوشکاری بصورت دائم و مقطعی میباشد و در هنگام کار با آن باید از عینک ایمنی استفاده کرد. در هنگام جوشکاری باید وسایل قابل اشتعال و مواد پلاستیکی و شیمیایی در محل نباشد تا ایجاد احتراق و آتشسوزی نشود و در محیط های سر پوشیده ترجیحا از ماسک استفاده شود‌

از این دستگاه های جوش برای ایجاد اتصال بین فلزات استفاده میشود. از این دستگاه که یک منبع جهت چسبندگی دائمی دو فلز بر روی هم است، بهره میگیرند. در هنگام تهیه این دستگاه به میزان شدت جریان باید دقت کرد زیرا شدت جریان بیانگر قدرت دسنگاه است و هر چه بیشتر باشد، عملکرد دستگاه بهتر است. در واقع دستگاه جوش تامین کننده حرارت مورد نیاز جهت جوشکاری است و این مدل کم حجم است و مصرف برق آن پایین است و جابجایی و انتقال آن راحت است. دستگاه جوش ۳۰۰ آمپر مدل ۲۱۱۷ نسبت به قیمت آن بسیار عالی و جوش نرم بدون پاشیدن الکترود به اطراف و کم حجم است و دوام و مقاومت بالایی دارد.

فروش دستگاه جوش آروا باکیفیت عالی

فروش دستگاه جوش آروا باکیفیت عالی فروش دستگاه جوش آروا با کیفیت عالی و مرغوبیت بالا در نمایندگی های رسمی ما ادامه دارد و مشتریان گرامی برای اطلاع از آخرین و بروزترین قیمت ها و تخفیفات ویژه به مناسبت ماه مبارک رمضان میتوانند به سایت های اینترنتی فروش مراجعه کرده و سفارشات خود را تکمیل و با پست بدون مراجعه حضوری دریافت نمایند. امید است با تلاش مجموعه ما در جهت ارائه محصولاتی با کیفیت و ارتقای کیفیت کالا در سالهای آتی با حمایت های دولت شرایط فروش بهتری را ارائه دهیم و بتوانیم کالا را با  قیمت هایی ارزانتر در اختیار خریداران قرار دهیم.

البته در حال حاضر بدلیل تحریم های سختگیرانه و بی دلیل و ظالمانه با کمبود شدید مواد اولیه روبرو هستیم اما امید است با تدابیر دولت امید این مشکلات بر طرف شود و گام های بلندتری در جهت تولید و فروش این محصول برداریم.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.