صادرات سیم جوشکاری co2 به کشور های همسایه

سیم جوشکاری co2 به صورت کاملا فولادین و دارای روکشی از جنس مس می باشد. کاربرد آن برای جوش دادن اتصال هایی است که از پایه ی آهن ساخته شده اند که می توان به اتصالاتی مانند سازه های صنایع ساختمانی، انواع پروفیل ها و … اشاره نمود. سیم جوشکاری co2 با کیفیتی بسیار عالی توسط متخصصین ایرانی تولید شده و صادرات آن به کشورهای همسایه نیز، انجام می گیرد. صادرات سیم جوشکاری co2 به کشور های همسایه

موارد مصرف سیم جوشکاری co2

موارد مصرف سیم جوشکاری co2 سیم جوش به طور کلی عبارتست از مفتولی که دور یک قرقره را کاملا محصور نموده و در داخل دستگاه جوشکاری آن را وارد می نمایند. بعد از ورود باید خود را به محلی که قرار است جوشکاری انجام بگیرد، برساند. سیم جوشکاری co2 یکی از انواع سیم های جوش می باشد. در ادامه به معرفی و بررسی این نوع سیم ها خواهیم پرداخت. 
سیم جوشکاری co2 دارای دو استاندارد است، که این دو استاندارد عبارتند از:

  • استاندارد SG2
  • استاندارد SG3

در بازار استفاده از SG2 رواج بیشتری دارد، چون دارای قوسی یکسان، مقدار نفوذ مناسب، شکلی صاف، تمیز و بدون پاشش می باشد. 

چرا باید از سیم جوشکاری co2 استفاده نماییم؟

  1. نحوه ی جوش: اگر قصد جوشکاری هایی به صورت یکسان و یکنواخت را دارید، سیم جوشکاری co2 انتخاب بسیار مناسبی می باشد. 
  2. سرعت بالای عملیات جوش: یکی از ویژگی های مهم این سیم جوش ها، انجام عملیات جوش با سرعت بسیار بالا و به صورت کاملا ثابت می باشد.
  3. تنوع در سایز و نوع آلیاژ: سیم جوشکاری co2 را در اندازه های متفاوتی همراه با مقدار آلیاژ مختلف تولید می نمایند. شما باید بر حسب نیاز خود، جنس، نوع سازه و … سیم جوشکاری co2 مناسب را انتخاب نمایید. 
  4. تنوع در کاربرد: از سیم جوشکاری co2 می توان در انواع فولاد ها مثل ساخت کشتی ها، ساخت سوله ها، ساختمان ها، ورقه هایی که حاوی فولاد و دارای منگنز یا کربن می باشند، استفاده نمود. 
  5. قدمت و سابقه ی بالا: به دلیل کاربردی بودن سیم جوشکاری co2، این نوع سیم در بازار ایران از شهرت و قدمت بسیار زیادی برخوردار است.

شرکت تولید کننده انواع سیم جوشکاری

شرکت تولید کننده انواع سیم جوشکاری سیم های جوشکاری دارای انواع مختلفی هستند، که هر کدام از آن ها دارای کاربرد مخصوص به خود می باشند. 

معرفی انواع سیم جوشکاری

  • سیم های جوشکاری co2
  • سیم های جوشکاری میگ میگ
  • سیم های جوشکاری توپودری
  • سیم های جوشکاری جوش تیگ
  • سیم های جوشکاری زیر پودری

به دلیل رونق بازار جوشکاری و کاربرد های فراوان آن ها در صنایع مختلف، تولید کنندگان به تولید این نوع سیم ها روی آورده اند تا بتوانند نیاز بازار امروز را رفع نمایند.
شرکت ما به عنوان تولید کننده سیم جوشکاری، این نوع سیم ها را با کیفیت بسیار عالی و همراه با قیمتی ارزان به خریداران عرضه می نماید. 
برای خرید انواع سیم جوشکاری می توانید با ما در ارتباط باشید، تا کارشناسنان ما شما را در انتخاب هرچه بهتر و متناسب با نیازتان، یاری نمایند. 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.