صادرات سیم جوش ذغالی به نقاط مختلف

 سیم جوش ذغالی برای تولید گاز زیاد جهت خارج کردن مذاب ایجاد شده تحت قوس استفاده می شود.سطح برش این الکترود مانند سطح برش اکسی استیلن صاف و صیقلی نمی باشد. این الکترود حاوی ترکیب دقیق فرموله شده ای از کربن و گرافیت است ،که جهت خارج کردن بیشترین مقدار ممکن از فلز می باشد.

کاربرد های سیم جوش ذغالی:

  • ایجاد شیارهای U شکل که برای اتصال های جوشی استفاده می شود.
  • حذف و رفع جوش قبلی
  • بیرون آوردن و حذف ترک های ایجاد شده.
  •  تمیز کاری و تعمیر قطعات ریخته گری شده.
  •  برطرف کردن سطوح سخت مواد.
  • عملکرد آن به عنوان ماشینکاری خشن.

چگونگی جوشکاری با الکترود ذغالی:

جوشکاری با سیم جوش ذغالی فرایندی است؛ که طی ان عمل ذوب توسط حرارت ایجاد شده از قوس الکتریکی ایجاد شده بین الکترود ذغالی و قطعه کار انجام می گیرد. قوسی که توسط الکترود ذغالی تحت عنوان منبع حرارتی ایجاد شده،ایفای نقش می کند.علی رغم جوشکاری با الکترودهای فلزی، که در آنان قوس الکتریکی فلز مذاب به روی کار منتقل می شود، در این مورد الکترود ذوب نمی شود.در صورتی که به منظور جوش دادن، به جوش زیادی احتیاج داشته باشیم، در این شرایط از سیم جوش استفاده می کنیم.این سیم جوش به وسیله ی حرارت قوس الکتریکی ذوب می شود و درز قطعه کار را پر می کند.

در جوشکاری با سیم جوش ذغالی به چه چیزی نیاز داریم؟

در این جوشکاری به انبرهای ویژه ای احتیاج داریم ؛که مخصوص این کار طراحی شده اند.انبر هم به سیم جوش ذغالی نیاز دارد.در جوشکاری با ماشینهای جریان مستقیم ،قوس الکتریکی بین الکترود ذغالی و فلز مبنا برقرار شده و به محض دورکردن الکترود از قطعه کار، شعله جوشکاری قطع شده با این تفاوت که در جوشکاری با جریان متناوب قوس الکتریکی بین دو الکترود ذغالی ایجاد شده، در صورتی که این الکترودها را باید از قطعه جوش داده شان دور کنیم؛ مجددا قوس الکتریکی باقی خواهد ماند.برگزیدن قطر الکترودها در این مدل جوشکاری به نوع کار وابسته است.

نحوه صادرات سیم جوش ذغالی :

سیم جوش های درجه یک را می توان از فروشگاه های لوازم برقی در سطح شهر و کشور تهیه کرد. افرادی که علاقه مند به خرید و فروش این محصول هستند؛ می توانند به صورت عمده آن را از تولید کنندگان خریداری نمایند و در سطح شهر های کشورمان به فروش برسانند. و یا مشتریان محترم می توانند کالای موردنیاز خود را از طریق سایت ها در کمترین زمان ممکن و با کیفیتی مطمعن تهیه نمایند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.