صادرات سیم جوش زیر پودری ایرانی

سیم جوش یکی از ابزار مورد استفاده در جوشکاری می باشد، که برای پر کردن فضای خالی بین دو قطعه، از سیم جوش استفاده می کنند و به صورت کلی سیم جوش ها را می توان به دو دسته سیم جوش تو پر و سیم جوش تو پودری تقسیم بندی کرد، که سیم جوش زیر پودری در دسته سیم جوش های توپر قرار می گیرند.

صادرات سیم جوش زیر پودری ایرانی

سیم جوش زیر پودری چه کارایی دارد؟

سیم جوش زیر پودری چه کارایی دارد؟

در حقیقت سیم جوش‌های زیر پودری همراه با پودر جوش هستند که جنس آن‌ ها اغلب از استیل یا فولاد ضد زنگ می‌باشد. ولی به صورت کلی سیم جوش های زیر پودری در سه گروه بدون آلیاژ، کم آلیاژ و با آلیاژ فولاد ضد زنگ تقسیم بندی می شوند و  از سیم جوش های زیر پودری بیشتر در صنایع سنگینی که احتیاج به جوشکاری یک دست و با سرعت بالا دارند، استفاده خواهد شد.

در ضمن سیم جوش‌ها به ‌صورت قرقره مورد استفاده قرار می‌گیرند و روکشی از جنس مس داشته، که این روکش مسی در سیم های جوش زیر پودری، از اکسیداسیون جلوگیری کرده و در هدایت الکتریکی نقش بسزایی خواهد داشت و هم چنین سایش ناشی از نازل ها را به حداقل مقدار ممکن می رساند.

به‌طورکلی عملکرد سیم جوش زیر پودری به این صورت است که، ما بین فلز پایه و سیم جوش قرار گرفته و در طول مسیر جوشکاری، قوس در زیر پودر جوش ایجاد می‌شود و با استفاده از حرارتی که از تشکیل قوس به وجود می آید، فلز پایه ذوب ‌شده و اتصال ما بین دو سطح مورد نظر ایجاد می گردد.

فروش مستقیم سیم جوش باکیفیت عالی

فروش مستقیم سیم جوش باکیفیت عالی از آن جایی که جوشکاری انواع مختلفی داشته، بنابراین سیم جوش ها هم از انواع مختلفی تشکیل می شوند و سیم جوش های موجود در بازار عبارتند از: سیم جوش تو پودری، سیم جوش زیر پودری، سیم جوش میگ مگ، سیم جوش دی اکسید کربن و  سیم جوش تیگ 

که در اصل هر کدام از این سیم جوش ها، با توجه به نوع جوشکاری کاربرد خاصی دارند و تقسیم بندی آن ها بر این اساس است که، یک دسته دارای پایه آهنی بوده،  در حالی که  دسته دیگر فاقد پایه  آهنی می باشند. بنابراین اگر  قصد خرید سیم جوش باکیفیت را دارید،  ابتدا لازم است که با انواع سیم جوش ها در کیفیت های مختلف آشنا شده و پس از آن با مراجعه به مراکز فروش سیم جوش،  محصول مورد نظر خود را خریداری نمایید، ولی به یاد داشته باشید که، کیفیت بالای سیم جوش، با کیفیت جوشکاری رابطه ای مستقیم خواهد داشت، بنابراین اگر خواستار یک جوشکاری تمیز و با دوام هستید، باید که در انتخاب سیم جوشکاری دقت زیادی داشته باشید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.