صادر کننده سیم جوش قزوین

صادر کننده سیم جوش قزوین به کشور های همسایه، با توجه به فضای رقابتی موجود بسیار عالی می باشد. سیم جوش یا الکترود .سیله ای اساسی و اصلی در جوشکاری به شمار می آید. این ابزار به منظور اتصال دو قطعه فلز به کار می رود. این سیم جوش ها از لایه ای به نام فلاکس و مفتول ساخته شده است که درواقع فلاکس پوششی برای مفتول به حساب می آید. سیم جوش قزوین از کیفیت خوبی در بازار و با پایین ترین قیمت به خریداران عرضه می شود.

آشنایی با سیم جوش توپودری قزوین

جهت انجام اغلب و حالات های جوشکاری های ذوبی مثل : راه اهن،مخازن تحت فشار،صنعت کشتی سازی و… احتیاج به یک ماده کمکی داریم که با کمک آن میتوانیم اتصال بین فلز هارا ایجاد کنیم و ضخامت آنها را کنترل کنیم. یکی از قطب های صنعت سیم جوش سازی و معروف کشور سیم جوش قزوین است.

انواع سیم جوش : بدون الیاژ،کم الیاژ،الیاژی فولادضدزنگ

کاربرد : جوشکاری های سنگین مانند:جوشکاری راه اهن و صنایع کشتی سازی

مزیت های سیم جوش قزوین : ایجاد جوش یکدست و سرعت بالا

معرفی سیم جوش های موجود در بازار

جنس مفتول سیم می تواند آلومینیومی، فولاد کم کربن، فولاد زنگ نزن و یا نیکل باشد. پوشش فلاکس هم می تواند الکترود سلولزی، رتیلی، پوشش قلیایی و رتیلی با پودر آهن باشد که دارای پوشش های خیلی ضخیم، ضخیم، متوسط و نازک است و بسته به کاربرد انتخاب می شود. به طور مثال استفاده از مفتول با جنس فولاد کم کربن بیشتر برای محیط هایی که دچار خوردگی شده و دمای بالایی دارند، است. همچنین برای جوش دادن دو فلز از جنس استیل مورد استفاده قرار می گیرند.

سیم جوش قلیایی الکترودی می باشد که با استفاده از مواد قلیایی پوشش داده می شود و در جهت مثبت جریان مستقیم مورد استفاده قرار می گیرد. این نوع کاربرد فراوانی دارد و در موارد زیادی استفاده می گردد. سرباره تولیدی در این الکترودها بسیار سبک تر از سایر آن هاست.

مرکز فروش سیم جوش قزوین

بهترین سیم های جوش عبارتند از الکترود پارس،و نمایندگی الکترود میکا. این کارخانه ها  یا شرکت ها وارد کننده و صادر کننده الکترود، به تمام کشور و دنیا هستند و دارای سرویس تحویل کالا که خیلی سریع کالای مد نظر شما را به دستتان می رساند و از امکان خرید انلاین نیز برخوردار هستند. که بسیار راحت و مقرون به صرفه است.

ارائه مستقیم و بی واسطه و صادرات الکترود جوشکاری در کشور و بهترین مارک های جوشکاری به نام شرکت های شادمان، میثم هجرتی، شرکت آما و شرکت میکا است. این شرکت ها با پرسنلی کارآزموده و با بیشتر از ده سال سابقه کادر این حوزه، توانسته اند بخشی از نیاز مردم ایران را فراهم نمایند.

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.