عرضه دستگاه جوش نقطه زن رومیزی

دستگاه جوش نقطه زن یکی از انواع جدید و نوین دستگاه های جوش است. جوش کاری نقطه ای از طریق بالا بردن دمای دو قطعه در محل مورد نظر تا میزان دمای ذوب انجام می شود. به این ترتیب دو قطعه کاملا به یک دیگر متصل می گردند. دستگاه های جوش نقطه ای خود به انواع مختلفی تقسیم می شوند. 

عرضه دستگاه جوش نقطه زن رومیزی

انواع دستگاه جوش نقطه زن رومیزی

انواع دستگاه جوش نقطه زن رومیزی جوشکاری نقطه ای را می توان یکی از روش های جوش کاری مقاومتی برشمرد. این روش جوش کاری برای جوش زدن ورق هایی با ضخامت های کم به کار می رود. به عنوان مثال ورق هایی با ضخامت ۰٫۵ تا ۳ میلی متر. در این روش جوش کاری برخلاف سایر روش های معمول از دو عدد الکترود برای انجام عمل جوش کاری استفاده می شود. در این روش جریان برق روی قطعه ی مورد نظر متمرکز می شود. هم چنین انجام عمل جوش در این روش با اعمال فشار روی قطعه کار انجام می پذیرد.

به این ترتیب خال جوشی خواهیم داشت که حرارت آن تا میزان نقطه ی ذوب گرم شده و پس از قطع جریان در آن نقطه دو قطعه کاملا به یک دیگر متصل می شوند.

دستگاه های نقطه جوش خانگی انواع مختلفی دارند که از جمله ی آنها می توان به دستگاه جوش نقطه ای پرتابل، دستگاه نقطه جوش دستی ۵ کاوا، دستگاه نقطه جوش پرتابل ۱۰کاوا، دستگاه نقطه جوش ۲۰ کاوا، دستگاه نقطه جوش ۲۵ کاوا، دستگاه نقطه جوش ۳۰کاوا، دستگاه نقطه جوش ۵۰کاوا و …اشاره کرد. 

فروشگاه دستگاه جوش خانگی نقطه ای

فروشگاه دستگاه جوش خانگی نقطه ای همانطور که پیش تر گفته شد دستگاه های نقطه جوش خانگی یکی از روش های جوش کاری مقاومتی هستند. برای خرید این نوع از دستگاه های جوش لازم است حتما با انواع تجهیزات آن نیز آشنا شوید. 

از جمله تجهیزات لازم برای استفاده از دستگاه های نقطه جوش می توان به ترانس دستگاه نقطه جوش، کلاهک نقطه جوش، ساقه و آداپتور نقطه جوش، الکترود از جنس مس آلیاژی، مقاطع مس آلیاژی، تیز کننده ی کلاهک و الکترود، یونیت کنترل، تایریستور، تایمر، انواع کابل و اتصالات دستگاه و گان نقطه جوش را نام برد. 

جالب است بدانید دستگاه های جوش نقطه ای را می توانید به صورت دست ساز نیز درست کرده و مورد استفاده قرار دهید. برای نحوه ی انجام این کار کافیست وب گردی ای کوتاه در این زمینه داشته باشید. 

برای یافتن یک فروشگاه دستگاه جوش کافیست سری به سایت های عرضه کننده این دستگاه ها بزنید. هم چنین  دستگاه های جوش خانگی نقطه ای را می توان حتی از فروشگاه های اینترنتی هم چون دیجی کالا نیز به راحتی تهیه کرد. 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.