فروشنده دستگاه جوش الکترود ۶۰۱۰ سلولزی

 فروشنده دستگاه جوش الکترود ۶۰۱۰ سلولزی به کیفیت کار و مرغوبیت کالا اهمیت میدهد. هدف ما در مجموعه جلب رضایت مشتریان گرامی است. یکی از مهمترین مراکز جهت فروش این محصول پرکاربرد بازار بزرگ تهران است که بعنوان یکی از بازارهای قدیمی و تاریخی ایران قدمتی زیاد در جهت ارائه انواع محصولات درجه یک دارد. مشتریان با مراجعه به این بازار خرید خود را بصورت مستقیم انجام میدهند. همینطور مشتریان گرامی با مراجعه به نمایندگی های رسمی فروش کالای مورد نظر خود را بصورت عمده و جزئی تهیه کنند. 

فروشنده دستگاه جوش الکترود 6010 سلولزی

مشخصات دستگاه جوش الکترود ۶۰۱۰ سلولزی

مشخصات دستگاه جوش الکترود 6010 سلولزی

دستگاه جوش الکترود ۶۰۱۰ سلولزی توان جوشکاری انواع و اقسام الکترودها و همچنین جوشکاری الکترود سلولزی و قلیایی را دارد. این محصول ایرانی و با کیفیت که با بروزترین تکنولوژی و مطابق با استانداردهای بین المللی روز دنیا تولید و عرضه میگردد، توان رقابت با مدل های مشابه خارجی را دارد. این دستگاه به جرات میتوان گفت از جمله دستگاه هایی است که قابلیت جوشکاری الکترودهای سلولزی را دارد و در برابر تغییرات و نوسانات جریان هنگام جوشکاری بسیار عالی کار میکند و رضایت جوشکار را در هنگام کار به مراه دارد. این دستگاه دارای کلید گردان است و این مساله در طول عمر آن در هنگام قطع و وصل کردن برق دستگاه موثر است. این دستگاه برای محافظت از جوشکار در هنگام نوسانات و مخاطرات الکتریکی دارای آنتی شوک الکتریکی در خروجی دستگاه است. 

امید است با تولید روز افزون و بیشتر این محصول پر کاربرد و مفید در عرصه جوشکاری، بخش بزرگی از نیاز داخلی رفع و صادرات در این زمینه روز بروز رونق بیشتری بگیرد. 

مرکز پخش مستقیم دستگاه جوش آرگون

مرکز پخش مستقیم دستگاه جوش آرگون

همانطور که پیشتر گفته شد مرکز پخش مستقیم دستگاه جوش آرگون بازار بزرگ تهران است که میتوان این دستگاه را با ضمانت کیفیت و کارایی با قیمتی مناسب و مقرون به صرفه تهیه و خریداری نمود‌. بدیهی است که خریدهایی بصورت عمده مشمول تخفیفات ویژه قرار میگیرد. امید است در سال جهش اقتصادی با حمایت دولت صادرات به کشورهای اروپایی آغاز شود. در حال حاضر صادرات این محصول به کشورهای حاشیه خلیج فارس و کشورهای همسایه مثل عراق، سوریه، یمن و … انجام میگیرد. 

پخش دستگاه جوش در نمایندگی های فروش بصورت آنلاین هم صورت میگیرد و خریداران محترم خرید اینترنتی هم دارند و سفارشات خود را با پست دریافت میکنند. البته خاطر نشان میکنیم که بدلیل فشارهای اقتصادی بدلیل تحریم های ظالمانه قیمت تمام شده محصول نهایی در روزهای اخیر بیشتر شده و بازار به نوعی در تشویش قرار دارد. با ثبات بازار، تولید روز به روز بیشتر میشود.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.