فروشنده دستگاه جوش نقطه زن دستی

اگر اینترنت را به دنبال دستگاه جوش نقطه زن زیر و رو کرده اید و سر آخر به اینجا رسیده اید، این مژده را به شما می دهیم که بالاخره مقصد خود را یافته اید. ما فروشنده عمده دستگاه جوش نقطه زن دستی هستیم. با ما همراه شوید تا به معرفی این محصول بپردازیم.

فروشنده دستگاه جوش نقطه زن دستی

مشخصات دستگاه جوش نقطه زن دستی

مشخصات دستگاه جوش نقطه زن دستی دستگاه جوش نقطه زن همانطور که از نامش مشخص است،  جوشکاری نقطه ای را تقبل می نماید؛ که یکی از انواع مقاومتی در صنعت جوشکاری است. از این نوع جوشکاری برای جوش دادن ورقه ها استفاده می گردد.

اگر بخواهیم وظیفه این دستگاه را شرح دهیم و همچنین به تفسیر طرز کار این محصول بپردازیم قطعاً از حوصله خواننده خارج خواهد بود اما می توان گفت به صورت خلاصه در این نوع از جوشکاری از از دو نوع الکترود مسی مشابه به جهت متمرکز سازی جریان بر روی قطعه مورد نظر و نیز وارد آوردن فشار بر روی آن قطعه استفاده می گردد در نتیجه اصطلاح خال جوشی است که با سرعت بسیار بالا تا نقطه ذوب آن گرم می شود و جریان قطع شده در آن نقطه و آن دو قطع اتصال می یابند. میزان گرمای تولید شده به مدت زمان و میزان آن آن جریان بستگی دارد. و نیز می توان گفت جریان نیز طبق فرمول های فیزیک به جنس و ضخامت قطعه مورد نظر بستگی دارد. اگر شدت جریان برای طولانی مدت بر روی قطعه ای که در آن کار می کنید اعمال گردد موجب ذوب شدن آن شده و حتی ممکن است سوراخ بسیار بدی در آن ایجاد کرده که غیر قابل جبران باشد.

همانطور که اشاره کردم اینکه شما چقدر مهارت جوشکاری دارید بسیار در محصول نهایی شما موثر است اما فرض کنید که شما ماه باشید ولی ابزار حرفه ای در دست نداشته باشید مهارت شما دیگر کافی نخواهد بود. حرفه ای ها حرفه ای انتخاب کرده و حرفه ای عمل می کنند. و ما ما حرفه ای هستیم و حرفه ای ها را ارائه می دهیم.

فروش عمده دستگاه جوش نقطه زن خارجی

فروش عمده دستگاه جوش نقطه زن خارجی فروش دستگاه جوش خارجی در این واحد صنفی با بالاترین کیفیت و پایین ترین قیمت صورت می گیرد. هم اکنون می توانید با سفارش محصول مورد نیاز خود ازما آن را در محل مورد نظر تحویل بگیرید.

همکاران ما به شما مشاوره تخصصی داده تا محصولی واقعا مورد نیاز شماست شناخته و سفارش دهید و همچنین تیم پشتیبانی ما تا پایان شما را همراهی خواهند کرد به راستی فروش پایان معامله نیست بلکه یک آغاز جهت همراهی همیشگی شما عزیزان است.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.