فروشنده سیم جوش قرقره ای آرگون

همه ما می دانیم زمانی که  می خواهیم دو فلز را به هم اتصال بدهیم از دستگاه جوش و ابزاری به نام  الکترود استفاده می کنیم، اما در پاره ای از موارد نمی توان از الکترود استفاده کرد و باید جایگزینی برای آن  در نظر  داشته باشیم. در این میان ابزاری به نام سیم جوش، در انواع مختلفی در بازار وجود دارند که این مسئله را قابل حل کرده اند.

در ادامه با ما همراه باشید تا اطلاعاتی مختصر، در مورد انواع سیم جوش قرقره ای در اختیار شما قرار دهیم. 

فروشنده سیم جوش قرقره ای آرگون

مشخصات سیم جوش قرقره ای آرگون

مشخصات سیم جوش قرقره ای آرگون



سیم جوش  قرقره ای آرگون، یکی از انواع سیم های جوشی می باشد که می تواند جایگزین مناسبی به جای الکترود برای اتصال فلز ها و حتی غیر فلز ها قرار بگیرد.

از ویژگی‌های منحصر به فرد آن می‌توان به این موضوع اشاره کرد که در هنگام جوشکاری هیچگونه مواد خطرناک مذاب و جرقه‌ای از خود پاشش نمی‌کند.

از دیگر ویژگی های آن این است که: نفوذ پذیری بالا و عمیقی دارند، از عیوب جوشکاری می کاهند و سرعت جوشکاری را به میزان قابل توجهی به نسبت سیم های جوش دیگر بالا می برند.

این سیم در انواع گوناگونی تولید می شود که در صنایع مختلفی چون : صنایع فولاد و صنایع تولید آلیاژهای ضد زنگ مورد استفاده قرار می گیرند.

ویژگی های سیم های جوش آرگون بر روی تک تکه شاخه ها نوشته شده است. و اینکه فرد جوشکار برای یه حداقل رساندن ضرر و خرابی و از بین رفتن وسیله باید قبل از انجام جوشکاری آنها را بررسی و به آن توجه کند. سیم جوشکاری آرگون در سازهای ۲، ۴، ۶، ۸ و…در بازار و بسته به نوع کاربردی آن عرضه می شود. 

فروش عمده سیم جوش قرقره ای ارزان

فروش عمده سیم جوش قرقره ای ارزان    

با توجه به مواردی که ذکر شد برای انجام کار جوشکاری خود چه به صورت کار شخصی و یا کار در صنایع مختلف به این آگاهی رسیده اید که بهترین نوع سیم جوشکاری، سیم آرگون می باشد.

در این راستا باید به این نکته توجه داشته باشید که مناسب ترین گزینه برای کاهش هزینه ها و بالا بردن میزان سود و درآمد خود، انتخابی درست و نحوه خریدی مطمئن می باشد. 

حال شما می توانید برای خرید عمده این محصول برای صنایع و کارخانجات خود، چه در ایران و چه در کشورهای دیگر با کارشناسان و مشاوران فروش سیم جوش شرکت، در ارتباط باشید تا بهترین گزینه و مقرون به صرفه ترین سیم جوش ارزان را برای تامین ابزار مورد استفاده خود به شما پیشنهاد و شما را در انتخاب خریدی مطمئن راهنمایی و پشتیبانی کنند. 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.