فروشنده سیم جوش چینی در مدل های گوناگون

سیم چوش یا همان الکترود، برای متصل کردن دو قطعه فلز بهم گفته می شود که در صنعت جوشکاری  بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد. سیم جوش چینی در ایران، در مدل های مختلف در صنعت جوشکاری موجود است استفاده از سیم جوش ها برای از بین بردن عیب و کاستی ها در جوشکاری بکار می رود. امروزه شرکت های تولیدکننده ایران با پیشرفت در زمینه تولید جدیدترین ماشین آلات با کیفیت، کم کم توانسته اند محصولات چینی را در کشور کم رنگ کنند و محصولات ایرانی را وارد بازار خرید و فروش لوازم صنعتی کنند.

فروشنده سیم جوش چینی در مدل های گوناگون

معرفی برند های تولیدی سیم جوش چینی

معرفی برند های تولیدی سیم جوش چینی

فروشگاه سیم جوش در ایران در برندهای مختلف چینی و ایرانی در نمایندگی های مختلف هر استان آماده ارائه خدمات به مشتریان می باشد. الکترود یک ماده کمکی در جوشکاری به کار می رود که در صنعت جوشکاری  نمی شود از یک نوع الکترود در همه مصارف استفاده کرد. باید نوع سیم را با توجه به فلز پایه در نظر گرفت، به همین خاطر امروزه انواع گوناگون الکترود در بازار موجود است الکترودها سیم های مفتولی روکش داری هستند که از جنس فلاسک پوشش داده شده اند.

از پرکاربردترین سیم جوش ها یا الکترودها در بازار ایرانی : 

  • الکترودهای سلولزی
  • الکترود با پوشش قلیایی
  • سیم جوش های رتیلی با پودر آهن
  • الکترود رتیلی
  • سیم چوش های میگ مک
  • سیم جوش های تو پودری
  • سیم جوش های زیر پودری
  • سیم جوش های تیک
  • الکترود E6010، E6011, E2012, E2013 , ….

بیشتر الکترودهای پر مصرف در ایران، با کدهای E2010 , E2011 ،E2027, E6028  در صنعت جوشکاری مورد استفاده قرار می گیرد که هر کدام دارای ویژگی های خاص در جوش کاری دارد و قیمت فروش آنها نیز متفاوت است.

فروشگاه بزرگ سیم جوش در سایز های مختلف

فروشگاه بزرگ سیم جوش در سایز های مختلف

شرکت های تولیدی سیم جوش در ایران انواع سیم جوش ها و الکترودها در سایزهای مختلف، با کیفیت و درجه یک را به بازار عرضه می کنند. تولید این محصولات در ایران از سوی شرکت های صنعت با فعالیت تخصصی در زمینه سیم جوش و الکترود به صورت مستقیم از تولیدکنندگان اجناس را در قیمت های مناسب عرضه می نمایند و فروش این محصولات از طریق نمایندگی های فروش هر استان با ارائه مشاوره رایگان و خدمات پس فروش به مصرف کنندگان عرضه می شود. این شرکت های تولیدی  با برندهای معتبر و  درجه یک به صورت مستقیم اجناس های خود را با ضمانت خریداری کرده و در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهند. البته در بازار سیم چوش های چینی نسبت به ایرانی بیشتر موجود است که به دلیل کیفیت برتر بیشتر در  صنعت جوشکاری های مختلف در کشور مورد استفاده قرار می گیرند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.