فروشندگان دستگاه جوش ۱۸۰ آمپر آروا مدل ۲۱۱۴

امروزه با پیشرفت تکنولوژی دستگاه‌های جوش نیز دچار تغییر و تحول شدند. دستگاه‌های جوش امروزی به کمک طراحی و پیشرفت روز توانسته‌‌اند در ابعادی بسیار کوچک‌تر از ابعاد نسل قبل خود ظهور کنند، این دستگاه‌ها قادرند با برق مصرفی خانه به راحتی کار جوش کاری را انجام بدهند، از این رو استفاده از این دستگاه‌ها بسیار مورد استقبال قرار گرفت. دستگاه جوش ۱۸۰ آمپر آروا از جمله دستگاه‌های جوشی است که کاملا مناسب برای انجام جوشکاری در محل‌های مختلف می‌باشد. 

فروشندگان دستگاه جوش 180 آمپر آروا مدل 2114

مشخصات دستگاه جوش ۱۸۰ آمپر آروا مدل ۲۱۱۴

مشخصات دستگاه جوش 180 آمپر آروا مدل 2114 دستگاه‌های جوش اینورتر از آخرین نسل دستگاه‌های جوش امروز است. همانطور که اشاره شد این دستگاه‌ها از وزن و اندازه کوچکی برخوردارند و برای جوشکاری‌های سیار بسیار عالی می‌باشند و دیگر برای جوشکاری نیازی به برق سه فاز ندارند. دستگاه جوش ۱۸۰ آمپر آروا مدل ۲۱۱۴ مجهز به ولوم می‌باشد و از سیستم قطع کن حفاظتی برخوردار است. این دستگاه قابلیت استفاده و جوشکاری با انواع الکترودها را دارا است و از تکنولوژی PWM و IGBT بهره می‌برد. ولتاژ برق تغذیه‌ای این دستگاه برق ۲۲۰ ولت شهری می‌باشد و قادر است تا ۱۸۰ آمپر جریان تولید نماید. با توجه به ابعاد کوچک این دستگاه که برابر با ۳۰ × ۲۷ × ۱۲ سانتی متر می‌باشد از وزن بسیار پایین سه و نیم کیلویی برخوردار است. دستگاه جوش ۱۸۰ آمپر آروا به راحتی می‌تواند با الکترود ۲. ۵ و ۳. ۲ عملیات جوشکار را انجام دهد. همچنین این دستگاه مجهز به صفحه نمایش دیجیتال برای نشان دادن میزان آمپر خروجی است. دستگاه ۱۸۰ آمپر آروا در محل‌هایی که برق شهری وجود نداشته باشد امکان استفاده از برق ژنراتور را دارا است و جهت استفاده در جوشکاری‌های زمان بر با آمپر بالا به یک فیش سایز ۵۰ نیز مجهز شده است. این دستگاه دارای درجه حفاظتی بدنه است و با یک انبر جوشکاری و کابل سه متری به همراه یک انبر اتصال با کابل دو متری به بازار عرضه می‌شود. 

خرید دستگاه جوش ۱۸۰ آمپر ارزان قیمت

خرید دستگاه جوش 180 آمپر ارزان قیمت امروزه دستگاه‌های جوش بر اساس معیارهای متفاوت از قیمت‌های مختلفی نیز برخوردارند و خریداران می‌بایست هنگام خرید دقت کامل را داشته باشد تا در هنگام استفاده با مشکل مواجه نشوند. از معیار‌های قیمت دستگاه جوش می‌توان به نوع تکنولوژی به کار رفته در دستگاه و شرکت سازنده آن اشاره نمود. همچنین باید هنگام خرید دستگاه جوش به گارانتی بودن دستگاه دقت لازم را داشت. دستگاه‌های جوش ۱۸۰ آمپر آروا ارائه شده در همین فروشگاه به طور معمول از دو سال گارانتی برخوردارند و با قیمتی مناسب ارائه شده اند. این دستگاه‌ها توانسته‌‌اند در بازار رقابتی امروزه از استقبال مناسبی برخوردار گردند. 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.